IPG: Παγκόσμια συνεργασία με Millennial Media
IPG: Παγκόσμια συνεργασία με Millennial MediaΣτο πλαίσιο της συμφωνίας, οι εταιρείες του IPG και οι πελάτες τους, συμπεριλαμβανομένων των L’Oreal, Coca-Cola, Walmart και AB InBev, θα αποκτήσουν πρόσβαση στις mobile data πηγές της Millennial Media, καθώς και μια πρώτη «γεύση» από τα νέα προϊόντα της Mobile διαφημιστικής της πλατφόρμας.
Η συνεργασία, της οποίας θα ηγηθεί η παγκόσμια media εταιρεία του Interpublic Group, IPG Mediabrands, περιλαμβάνει όλες τις δημιουργικές, digital, marketing services και media εταιρείες του ομίλου.
«Ενσωματώνουμε την programmatic τεχνολογία, σαν έναν αποτελεσματικό τρόπο για την ενίσχυση των mobile επενδύσεων των πελατών μας. Μέσα από τη συνεργασία με τη Millennial, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε δεδομένα για τη συμπεριφορά και την τοποθεσία, ώστε να ενισχύσουμε την καταναλωτική στόχευση στις συσκευές που μας ενδιαφέρουν» ανέφερε ο chief investment officer της UM και president of global partnerships της Magna Global, David Cohen.