IPG: Πουλάει τις Deutsch NY και Hill Holliday

Η Interpublic πουλάει δύο από τα
πιο γνωστά της agencies, καθώς
ο κλάδος εστιάζει περισσότερο
στην τεχνολογία και λιγότερο στις
παραδοσιακές δημιουργικές υπηρεσίες. Η Interpublic Group πούλησε την Deutsch New
York, μια δημιουργική εταιρεία που δημιουργήθηκε από τον
επιχειρηματία Donny
Deustch και τη Hill
Holliday, ένα από τα
μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία της
Βοστώνης, στην εταιρεία υπηρεσιών μάρκετινγκ με έδρα τη Νέα Ζηλανδία
Attivo Group, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.
«Όπως αναφέρθηκε στις προσκλήσεις για κέρδη, η IPG επανεξετάζει τακτικά το χαρτοφυλάκιό της, για να αναζητήσει ευκαιρίες για να απλοποιήσει τη δομή της και να προσανατολίσει καλύτερα την εταιρεία σε τομείς ανάπτυξης», δήλωσε εκπρόσωπος του Ομίλου Interpublic.
Οι όροι της πώλησης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί. Ο Όμιλος Attivo δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο. Κάθε πρακτορείο αναμένεται να διατηρεί μια σχέση θυγατρικής με την Interpublic. Ωστόσο, το γραφείο της Deutsch στο Λος Άντζελες θα παραμείνει μέρος της εταιρείας. Διαφημιστικές εταιρείες όπως η Deutsch, η οποία βοήθησε τη Snapple να γίνει γνωστή στη βιομηχανία ποτών, και η Hill Holliday, η οποία έχει συνεργαστεί για την Bank of America και την John Hancock Financial Services, βρίσκονται στην αφάνεια τα τελευταία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στα ψηφιακά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Όπως αναφέρθηκε στις προσκλήσεις για κέρδη, η IPG επανεξετάζει τακτικά το χαρτοφυλάκιό της, για να αναζητήσει ευκαιρίες για να απλοποιήσει τη δομή της και να προσανατολίσει καλύτερα την εταιρεία σε τομείς ανάπτυξης», δήλωσε εκπρόσωπος του Ομίλου Interpublic.
Οι όροι της πώλησης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί. Ο Όμιλος Attivo δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο. Κάθε πρακτορείο αναμένεται να διατηρεί μια σχέση θυγατρικής με την Interpublic. Ωστόσο, το γραφείο της Deutsch στο Λος Άντζελες θα παραμείνει μέρος της εταιρείας. Διαφημιστικές εταιρείες όπως η Deutsch, η οποία βοήθησε τη Snapple να γίνει γνωστή στη βιομηχανία ποτών, και η Hill Holliday, η οποία έχει συνεργαστεί για την Bank of America και την John Hancock Financial Services, βρίσκονται στην αφάνεια τα τελευταία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στα ψηφιακά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.