IPG: Πρώτη Creative Advisor η Susan Credle

Η Interpublic Group ανακοίνωσε
ότι η Susan Credle είναι η πρώτη
της δημιουργική σύμβουλος.
Εκτός από την ανάληψη αυτού του νεοσύστατου ρόλου, η
Susan θα συνεχίσει να υπηρετεί
ως πρόεδρος του παγκόσμου ολοκληρωμένου δημιουργικού δικτύου FCB μέχρι το τέλος
του 2024. Η Credle
θα συνεχίσει επίσης
να αναφέρεται στον
διευθύνοντα σύμβουλο της IPG, Philippe
Krakowsky.
Στον νέο ρόλο, σε συνεργασία με δημιουργικούς ηγέτες σε όλα τα agencies της IPG, η Susan θα προωθήσει την κουλτούρα της δημιουργικότητας, διασφαλίζοντας ότι είναι κεντρική σε όλες τις εργασίες του δικτύου για τα brands. Συγκεκριμένα, η Susan θα επιφορτιστεί με την εμφύσηση δημιουργικών προοπτικών σε αναδυόμενα offerings, όπως το εμπόριο και οι τεχνολογικές λύσεις μάρκετινγκ και να διασφαλίσει ότι η δημιουργικότητα της εταιρείας περιλαμβάνει νέους και αναδυόμενους τομείς όπως η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και το δημιουργικό σε κλίμακα.
Ο Philippe Krakowsky σχολίασε: «Υπό τη δημιουργική ηγεσία της Susan η FCB ξεπέρασε τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές και ανακηρύχθηκε Παγκόσμιο Δίκτυο της Χρονιάς στα Cannes Lions και το Δίκτυο της Χρονιάς στη Βόρεια Αμερική. Αυτός ο συμβολευτικός ρόλος μας επιτρέπει σε όλους να αξιοποιήσουμε τη μοναδική τεχνογνωσία της, τη θέση της ως ηγέτη του κλάδου και το ενδιαφέρον της να εκπροσωπεί τη δύναμη των δημιουργικών ιδεών που συνδέονται με το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων».
Στον νέο ρόλο, σε συνεργασία με δημιουργικούς ηγέτες σε όλα τα agencies της IPG, η Susan θα προωθήσει την κουλτούρα της δημιουργικότητας, διασφαλίζοντας ότι είναι κεντρική σε όλες τις εργασίες του δικτύου για τα brands. Συγκεκριμένα, η Susan θα επιφορτιστεί με την εμφύσηση δημιουργικών προοπτικών σε αναδυόμενα offerings, όπως το εμπόριο και οι τεχνολογικές λύσεις μάρκετινγκ και να διασφαλίσει ότι η δημιουργικότητα της εταιρείας περιλαμβάνει νέους και αναδυόμενους τομείς όπως η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και το δημιουργικό σε κλίμακα.
Ο Philippe Krakowsky σχολίασε: «Υπό τη δημιουργική ηγεσία της Susan η FCB ξεπέρασε τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές και ανακηρύχθηκε Παγκόσμιο Δίκτυο της Χρονιάς στα Cannes Lions και το Δίκτυο της Χρονιάς στη Βόρεια Αμερική. Αυτός ο συμβολευτικός ρόλος μας επιτρέπει σε όλους να αξιοποιήσουμε τη μοναδική τεχνογνωσία της, τη θέση της ως ηγέτη του κλάδου και το ενδιαφέρον της να εκπροσωπεί τη δύναμη των δημιουργικών ιδεών που συνδέονται με το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων».