To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

JLR: Αποκλειστικά στην WPP το creative παγκοσμίως

JLR: Αποκλειστικά στην WPP το creative παγκοσμίως

Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα -και πιο μακροχρόνια- δημιουργικά pitches της χρονιάς, όμως φαίνεται ότι η WPP βγήκε νικήτρια στον παγκόσμιο διαγωνισμό της Jaguar Land Rover (JLR), έπειτα από έναν τελικό γύρο στον οποίο συμμετείχαν και οι υφιστάμενοι συνεργάτες Accenture Song και Omnicom.

Μετά από εννέα μήνες, η εταιρεία δηλώνει ότι έχει εισέλθει σε μια «περίοδο αποκλειστικότητας» με την WPP για τις τέσσερις βασικές μάρκες αυτοκινήτων της: Defender, Discovery, Jaguar και Range Rover.

Το συμβόλαιο της Accenture Song παραμένει σε ισχύ έως τα μέσα του 2026, γεγονός που δίνει χρόνο στην JLR και τη WPP να ρυθμίσουν τις λεπτομέρειες. Η JLR δήλωσε στο Campaign: «Η JLR επιβεβαιώνει ότι επέλεξε την WPP για να εισέλθει σε περίοδο αποκλειστικότητας και διαπραγματεύσεων συμβολαίου στο τελικό στάδιο της παγκόσμιας αξιολόγησης συνεργατών της. Το pitch κάλυπτε τις ολοκληρωμένες (“end to end”) υπηρεσίες και επικοινωνίες μάρκετινγκ της JLR, σε όλα τα κανάλια παγκοσμίως».

Πρόκειται για μια σημαντική δημιουργική επιτυχία για τη νεοδιορισμένη CEO της WPP, Cindy Rose, η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει αυτή την περίοδο για να επιλύσει πιθανές συγκρούσεις με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες-πελάτες της WPP, όπως η Ford και η Volvo (μέσω της Grey), καθώς και η Audi και η VW στη Βόρεια Αμερική.