Joint venture από Carrefour και Publicis

Η Carrefour και η Publicis θα αξιοποιήσουν τις ηγετικές θέσεις που
διατηρούν στους κλάδους, με στόχο να φέρουν στην Ευρώπη και τη
Λατινική Αμερική την ίδια ανάπτυξη
που έχει η αγορά των retail media
στις ΗΠΑ. Συνδυάζοντας τις προηγμένες τεχνολογίες της Publicis
με τη γνώση και την τεχνογνωσία
των retail media της πλατφόρμας
Carrefour Links, αυτό το νέο joint
venture θα δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο «παίκτη» στο χώρο,
που θα απευθύνεται σε ολόκληρη
την αλυσίδα αξίας των retail media.
Θα προσφέρει την τεχνολογία για τη δημιουργία inventory και το διαμοιρασμό δεδομένων για εμπόρους έως την πλήρη εμπορευματοποίηση λύσεων media και data για διαφημιζόμενους, με άμεση υποστήριξη από συναλλαγές εμπόρων, σε όλη την ηπειρωτική Ευρώπη, τη Βραζιλία και την Αργεντινή.
H προσπάθεια έχει ξεκινήσει με τη φιλοδοξία να συγκεντρώσει πολλούς νέους retailers, να δημιουργήσει ένα δίκτυο inventory και να επιταχύνει την ανάπτυξη των retail media στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Ο Alexandre Bompard, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Carrefour, δήλωσε: «Καταλάβαμε πολύ νωρίς ότι τα δεδομένα μας είχαν τεράστιες δυνατότητες. Πέρυσι, επιταχύναμε δημιουργώντας την Carrefour Links. Σήμερα, θέλουμε να πάμε πιο μακριά και πέρα από τα όρια του τρέχοντος μοντέλου μας».
Ο Arthur Sadoun, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Publicis Groupe, ανέφερε: «Μετά την επανάσταση των ψηφιακών μέσων τη δεκαετία του 2000 και την επανάσταση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τη δεκαετία του 2010, τα retail media φέρνουν επανάσταση και ανοίγουν νέες ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του marketing».
Σημειώνεται πως η επένδυση για την προβολή σε retail media αναμένεται να ξεπεράσει μέσα στην επόμενη τριετία την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ, όσον αφορά τα συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά.
Θα προσφέρει την τεχνολογία για τη δημιουργία inventory και το διαμοιρασμό δεδομένων για εμπόρους έως την πλήρη εμπορευματοποίηση λύσεων media και data για διαφημιζόμενους, με άμεση υποστήριξη από συναλλαγές εμπόρων, σε όλη την ηπειρωτική Ευρώπη, τη Βραζιλία και την Αργεντινή.
H προσπάθεια έχει ξεκινήσει με τη φιλοδοξία να συγκεντρώσει πολλούς νέους retailers, να δημιουργήσει ένα δίκτυο inventory και να επιταχύνει την ανάπτυξη των retail media στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Ο Alexandre Bompard, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Carrefour, δήλωσε: «Καταλάβαμε πολύ νωρίς ότι τα δεδομένα μας είχαν τεράστιες δυνατότητες. Πέρυσι, επιταχύναμε δημιουργώντας την Carrefour Links. Σήμερα, θέλουμε να πάμε πιο μακριά και πέρα από τα όρια του τρέχοντος μοντέλου μας».
Ο Arthur Sadoun, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Publicis Groupe, ανέφερε: «Μετά την επανάσταση των ψηφιακών μέσων τη δεκαετία του 2000 και την επανάσταση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τη δεκαετία του 2010, τα retail media φέρνουν επανάσταση και ανοίγουν νέες ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του marketing».
Σημειώνεται πως η επένδυση για την προβολή σε retail media αναμένεται να ξεπεράσει μέσα στην επόμενη τριετία την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ, όσον αφορά τα συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά.