To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kenvue: Παγκόσμιο review για Media και Creative

Kenvue: Παγκόσμιο review για Media και Creative
Ο γίγαντας στον τομέα της καταναλωτικής υγειονομικής περίθαλψης Kenvue ξεκίνησε μια παγκόσμια αναθεώρηση των συνεργασιών της με διαφημιστικές και δημιουργικές εταιρείες, όπως επιβεβαίωσε η ίδια η εταιρεία.

Σύμφωνα με την COMvergence, η εταιρεία δαπανά ετησίως περίπου 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια για media. Η Kenvue συνεργάζεται ήδη με πολλές εταιρείες, όπως οι Publicis Media και UM για τα media καθώς και με τις FCB και BBDO για το creative. Δεν έχει γίνει ακόμη σαφές ποιες εταιρείες έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν στη διαδικασία ή αν η Kenvue έχει προσλάβει εξωτερική εταιρεία για να διαχειριστεί την αναθεώρηση.

Η εταιρεία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, δηλώνοντας: «Στην Kenvue, αξιολογούμε κάθε ευκαιρία για να μειώσουμε την πολυπλοκότητα, να βελτιώσουμε την εκτέλεση και να επιταχύνουμε την ανάπτυξη. Έχουμε ξεκινήσει μια ενιαία παγκόσμια αναθεώρηση συνεργαζόμενων εταιρειών, με στόχο την ενίσχυση της σύγχρονης στρατηγικής μας στο μάρκετινγκ, που θα τοποθετήσει τα εμβληματικά μας brands σε θέση νίκης σε έναν κόσμο που βασίζεται στα δεδομένα και την ψηφιακή τεχνολογία. Αυτή η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τους κατάλληλους συνεργάτες, ώστε να ενισχύσουμε τα brands μας και να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες και καταναλωτές σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους».

Η Kenvue ήταν προηγουμένως ο τομέας καταναλωτικής υγειονομικής περίθαλψης της Johnson & Johnson, ο οποίος αποσχίστηκε το 2022. Οι μάρκες της περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις Tylenol, Band-aid, Listerine, Neutrogena, Aveeno κ.ά. Η ανακοίνωση της Kenvue έρχεται λίγο μετά την είδηση ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία Bayer ολοκλήρωσε τη δική της παγκόσμια αναθεώρηση συνεργατών, επιλέγοντας την IPG για τη διαχείριση των media, του creative και της παραγωγής.