To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kenvue: Σε WPP και Publicis το παγκόσμιο spec

Kenvue: Σε WPP και Publicis το παγκόσμιο spec

Η Kenvue επέλεξε τις WPP και Publicis Groupe ως τους νέους παγκόσμιους συνεργάτες της σε επίπεδο διαφημιστικών υπηρεσιών, έπειτα από μια ανταγωνιστική διαδικασία αξιολόγησης που ξεκίνησε νωρίτερα το φθινόπωρο, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στο Adweek.
Η WPP αναδείχθηκε νικήτρια στο δημιουργικό κομμάτι, αναλαμβάνοντας τη δημιουργική κατεύθυνση και την παραγωγή για όλα τα brands, εκτός από τη Neutrogena, σε όλα τα κανάλια.
Η Publicis, από την άλλη, θα έχει την ευθύνη για τα media, το εμπόριο, την υγειονομική φροντίδα και την τεχνολογική υποστήριξη για όλα τα brands της Kenvue, καθώς και για τη δημιουργική κατεύθυνση και την παραγωγή της Neutrogena. Η Publicis ήδη διαχειρίζεται τα media της Kenvue στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Η διαδικασία κάλυψε το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο των brands της Kenvue, συμπεριλαμβανομένων των Tylenol, Listerine και Neutrogena, τα οποία δαπάνησαν εκτιμώμενα 1,35 δισ. δολάρια σε media παγκοσμίως το 2025, σύμφωνα με την COMvergence.
Εκπρόσωπος της Kenvue περιέγραψε τις νέες επιλογές συνεργατών ως μια προσπάθεια να «αναπτύξουμε τολμηρά τα brands μας». «Αυτός ο ισχυρός συνδυασμός προσφέρει στην Kenvue το καλύτερο μείγμα διαχρονικής δημιουργικότητας και σύγχρονης ακρίβειας για να αναβαθμίσει το χτίσιμο των brands», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Η απόφαση έρχεται σε μια κομβική στιγμή για την Kenvue και το μεγαλύτερο brand της, το Tylenol, το οποίο βίωσε μια χρονιά με ταυτόχρονη ανάπτυξη και κρίση.Το 2025, το Tylenol βρέθηκε στο επίκεντρο έντονης κριτικής μετά από δημόσιους ισχυρισμούς της κυβέρνησης Τραμπ που συνέδεαν τη χρήση ακεταμινοφαίνης κατά την εγκυμοσύνη με τον αυτισμό — ισχυρισμοί που αμφισβητήθηκαν ευρέως από ειδικούς.
Η Kenvue υιοθέτησε μια συγκρατημένη, βασισμένη στην επιστήμη στρατηγική επικοινωνίας, υπερασπιζόμενη το brand εν μέσω νομικών προκλήσεων.Παρά τη διαμάχη, αναλυτές σημείωσαν ότι οι πωλήσεις του Tylenol ομαλοποιήθηκαν γρήγορα, υπογραμμίζοντας τη βαθιά εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο brand.
Τον Οκτώβριο του 2025, η εταιρεία διόρισε τον Jon Halvorson σε έναν νεοσύστατο ρόλο που συνδυάζει την εποπτεία του marketing με τη στρατηγική ψηφιακού εμπορίου. Ο Halvorson προήλθε από τη Mondelēz International, καθώς η Kenvue επιδιώκει να χτίσει σύγχρονα brands σε όλο το χαρτοφυλάκιό της μετά την απόσχισή της από τη Johnson & Johnson.