To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kering: Στην iProspect τα media διεθνώς

Kering: Στην iProspect τα media διεθνώς

Η iProspect, της Dentsu ανακοίνωσε ότι θα είναι ο νέος global media partner για όλα τα brands της Kering του ομίλου Gucci. Το agency θα είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση όλου του media planning and buying για τον Όμιλο.

Η iProspect θα λειτουργεί ως media partner σε 42 αγορές όπου η Kering έχει παρουσία στα media και θα αναλάβει σταδιακά τον λογαριασμό το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η ανακοίνωση έρχεται μετά από το τετράμηνο review που έτρεξε το Κering Group.

Σε σχέση με τον διαγωνισμό και την αξιολόγηση, η Kering ανέφερε πως εκτίμησε:  «το digital και data-driven στρατηγικό όραμα και τις δυνατότητες της ομάδας της iProspect, την δέσμευση της στην  καινοτομία και την δημιουργικότητα και το διαρκώς «ευέλειτο» mindset. Το Group ανυπομονεί να συνεργαστεί με την iProspect ως μοναδικό συνεργάτη του, ενδυναμώνοντας το συνδυασμό ενός παγκόσμιου οράματος και της ισχυρής  τοπικής τεχνογνωσίας».

Η Global Brand President της iProspect, Amanda Morrissey, δήλωσε σχετικά: «Το να ενισχύσουμε την ισχυρή συνεργασίας μας με την Kering είναι μια εκπληκτική νίκη για την iProspect, μια νίκη που ωθεί την υπάρχουσα σχέση μας στην παγκόσμια σκηνή. Ως ένα end-to-end agency με πλήρες πεδίο εφαρμογής στο Brand & Performance Media, η ομάδα μας ανυπομονεί να συνεργαστεί με ένα από τις πιο καινοτόμα, digital-first και data driven luxury brand στον κόσμο.

Στον όμιλο Kering ανήκουν luxury brands όπως τα Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux και Kering Eyewear.

TAGS: iProspect