To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

KFC: Στη Mother ο διαφημιστικός λογαριασμός

KFC: Στη Mother ο διαφημιστικός λογαριασμός
Η KFC ανέθεσε τον χειρισμό του βρετανικού διαφημιστικού της λογαριασμού στη Mother, βάζοντας έτσι τέλος σε μια σχέση 15 χρόνων με τη Bartle Bogle Hegarty.

Η Mother αναδείχτηκε νικήτρια απέναντι σε μια σειρά από ισχυρές ανταγωνίστριες, όπως οι Abbott Mead Vickers BBDO, BBH, FCB Inferno και Wieden & Kennedy London. Η KFC ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Ιανουάριο και η chief marketing officer Meg Farren υποστήριξε πως η μάρκα διέθετε μια "εξελισσόμενη επικοινωνιακή στρατηγική", την οποία διαμόρφωνε η αλλαγή στη χρήση των μέσων.

"Αρχικά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα της BBH για τον τρόπο συνεργασίας τα 15 τελευταία χρόνια. Μέσα από την αναθεώρηση, είχαμε το προνόμιο να γνωρίσουμε ορισμένα από τα πιο λαμπρά δημιουργικά μυαλά και τη σκέψη τους για το μέλλον της KFC. Στο τέλος, καταλήξαμε πως ιδανικός συνεργάτης θα είναι η Mother και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους" ανέφερε μετά την ολοκλήρωση του spec η Farren.

 Η AAR ήταν η εταιρεία που χειρίστηκε τη διαδικασία, η οποία περιελάμβανε επίσης αναθεώρηση μέρους των επιχειρήσεων καταναλωτικού PR.  
TAGS: KFC, Mother