Kimberly-Clark: Νέα chief marketing officer εν μέσω παγκόσμιου spec

Η Kimbelry-Clark προχώρησε στην πρόσληψη νέας chief marketing officer κι ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η παγκόσμια δημιουργική της αναθεώρηση.
Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, που έχει στο portfolio της, μεταξύ άλλων, τα brands Huggies, Kleenex, Cottonelle και U by Kotex, ανέφερε πως η Giuseppina "Giusy" Buonfantino αναλαμβάνει καθήκοντα CMO, αναφερόμενη στον President-Global Brands and Innovation Tony Palmer. Η Buonfantino ξεκινά άμεσα δουλειά στην Kimberly-Clark, ωστόσο ο μέχρι πρότινος CMO Scott Usitalo θα συνεχίσει να βρίσκεται στην εταιρεία μέχρι τον Αύγουστο, προκειμένου να επιτευχθεί ομαλή μετάβαση στα νέα δεδομένα.
Επιπλέον, σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, η αλλαγή στη ηγεσία του marketing, δεν θα επηρεάσει την τρέχουσα παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση, η οποία ξεκίνησε τον Μάρτιο, ούτε την αναθεώρηση που λαμβάνει χώρα στη Βόρεια Αμερική για "απροσδιόριστο brand". Η Buonfantino ήταν μέχρι πρόσφατα president των επιχειρήσεων βρεφικής και παιδικής φροντίδας στη Βόρεια Αμερική, ενώ προηγουμένως είχε εργαστεί για 18 χρόνια στη Johnson & Johnson.
Στο μεταξύ, τον Ιανουάριο, η K-C ανακοίνωσε τα πλάνα της για το "κόψιμο" 5.500 θέσεων εργασίας ή του 13% του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού, εν μέσω των συνθηκών σκληρού ανταγωνισμού και μεγαλύτερης έμφασης στην ιδιωτική ετικέτα από μεγάλους retailers, όπως οι Walmart και Amazon.
Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, που έχει στο portfolio της, μεταξύ άλλων, τα brands Huggies, Kleenex, Cottonelle και U by Kotex, ανέφερε πως η Giuseppina "Giusy" Buonfantino αναλαμβάνει καθήκοντα CMO, αναφερόμενη στον President-Global Brands and Innovation Tony Palmer. Η Buonfantino ξεκινά άμεσα δουλειά στην Kimberly-Clark, ωστόσο ο μέχρι πρότινος CMO Scott Usitalo θα συνεχίσει να βρίσκεται στην εταιρεία μέχρι τον Αύγουστο, προκειμένου να επιτευχθεί ομαλή μετάβαση στα νέα δεδομένα.
Επιπλέον, σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, η αλλαγή στη ηγεσία του marketing, δεν θα επηρεάσει την τρέχουσα παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση, η οποία ξεκίνησε τον Μάρτιο, ούτε την αναθεώρηση που λαμβάνει χώρα στη Βόρεια Αμερική για "απροσδιόριστο brand". Η Buonfantino ήταν μέχρι πρόσφατα president των επιχειρήσεων βρεφικής και παιδικής φροντίδας στη Βόρεια Αμερική, ενώ προηγουμένως είχε εργαστεί για 18 χρόνια στη Johnson & Johnson.
Στο μεταξύ, τον Ιανουάριο, η K-C ανακοίνωσε τα πλάνα της για το "κόψιμο" 5.500 θέσεων εργασίας ή του 13% του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού, εν μέσω των συνθηκών σκληρού ανταγωνισμού και μεγαλύτερης έμφασης στην ιδιωτική ετικέτα από μεγάλους retailers, όπως οι Walmart και Amazon.