To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Škoda: Διεθνής ανάθεση στη FCB

Škoda: Διεθνής  ανάθεση στη FCB
Η Škoda επέλεξε την FCB ως τον νέο παγκόσμιο creative lead agency συνεργάτη της, μετά από spec στο οποίο συμμετείχαν τρεις ακόμη εταιρείες. Η FCB αναλαμβάνει άμεσα το λογαριασμό, που θα «τρέχει» από τα γραφεία του Λονδίνου για σημαντικά λανσαρίσματα σε περισσότερες από 20 μεγάλες αγορές.
Τη διαδικασία αναθεώρησης, η οποία ξεκίνησε πέρυσι, διαχειρίστηκε η The Observatory International στο Λονδίνο για λογαριασμό της Škoda Global Marketing και το προηγούμενο agency της Škoda, η OptimistThjnk, θα βοηθήσει μέχρι τα τέλη Ιουνίου, προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχημένη και ομαλή μετάβαση.
Η επιλογή της FCB αφορά μόνο το παγκόσμιο creative της Škoda, χωρίς να επηρεάζει τις συνεργασίες της εταιρείας με media agencies ή τις τοπικές συνεργασίες για το δημιουργικό σε μεμονωμένες αγορές. Η Meredith Kelly, παγκόσμια επικεφαλής marketing της Škoda Auto, δήλωσε: «Με την FCB εντοπίσαμε, μεταξύ άλλων, και έναν πραγματικά μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό συνεργάτη, αφού ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας σε κάθε στάδιο αυτής της διαδικασίας. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».
Η Katy Wright, CEO της FCB Inferno, πρόσθεσε: «Είχαμε μια “τρύπα” σε σχήμα αυτοκινήτου στην καρδιά μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που τη γεμίσαμε με ένα τόσο εμβληματικό brand αυτοκινήτων. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με ολόκληρη την παγκόσμια ομάδα της Škoda για τη δημιουργία projects που μεταμορφώνουν τις επιχειρήσεις».
«Η ευκαιρία συνεργασίας με τη Škoda είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για όλους σε όλη την FCB. Από την πρώτη στιγμή, αισθανθήκαμε μια απίστευτη σύνδεση μεταξύ των εταιρειών μας. Eίμαι βέβαιος ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στην οικοδόμηση της παγκόσμιας επιχείρησης της Skoda όπως ποτέ άλλοτε», δήλωσε ο Tyler Turnbull, παγκόσμιος CEO της FCB.
TAGS: FCB, Skoda