To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Škoda: Προχωρά σε διεθνή αναθεώρηση

Škoda: Προχωρά  σε διεθνή αναθεώρηση
Η Škoda προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού ενόψει των σχεδίων ανάπτυξης μιας νέας πλατφόρμας για το brand. Σύμφωνα με το Campaign Live, η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, επιθυμεί να επενδύσει στο brand της για να ανταγωνιστεί πιο «luxury» αντιπάλους.
«Η Škoda Global Marketing Communications επιδιώκει να διορίσει έναν παγκόσμιο δημιουργικό συνεργάτη με διεθνή παρουσία, για να υποστηρίξει τους συνεχείς στόχους πωλήσεων και ανάπτυξής της», δήλωσε στο Campaign Live εκπρόσωπος της The Observatory International, που συνεργάζεται με το brand στη Μεγάλη Βρετανία.
«Η αναθεώρηση επηρεάζει μόνο τις παγκόσμιες σχέσεις διαφημιστικών agencies της Škoda και όχι τη σχέση της με τα media agencies ή τις σχέσεις της με εταιρείες σε περιοχές ή μεμονωμένες αγορές». H PHD κατέχει για την ώρα τον παγκόσμιο media planning and buying λογαριασμό της Volkswagen.
TAGS: Skoda