Kohl's: Στην Horizon τα Media της εταιρείας
Η Kohl's επέλεξε την Horizon Media για να ηγηθεί του media buying της.
Τον Ιανουάριο, η εταιρεία με έδρα το Ουισκόνσιν προχώρησε σε review
για το λογαριασμό των media της, αξίας 240 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Kohl's συνεργαζόταν με το agency Zenith
της Publicis Groupe από το 2013.
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence, η Kohl's ξοδεύει περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια σε media ετησίως, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η MediaPost. Η Kohl's ανέφερε συνολικά έσοδα 12,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021. Ενώ υπήρξε αύξηση κατά 32% σε σύγκριση με τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2020, η εταιρεία ήταν χαμηλότερα από τις επιδόσεις της πριν από την πανδημία το 2018 και το 2019, όταν τα έσοδα ξεπέρασαν τα 13 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια της ίδιας εννεάμηνης περιόδου.
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence, η Kohl's ξοδεύει περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια σε media ετησίως, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η MediaPost. Η Kohl's ανέφερε συνολικά έσοδα 12,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021. Ενώ υπήρξε αύξηση κατά 32% σε σύγκριση με τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2020, η εταιρεία ήταν χαμηλότερα από τις επιδόσεις της πριν από την πανδημία το 2018 και το 2019, όταν τα έσοδα ξεπέρασαν τα 13 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια της ίδιας εννεάμηνης περιόδου.