Κορυφαία επίδοση για τη μετοχή της IPG

Ανάλυση του Campaign που
βασίστηκε σε δεδομένα του
Bloomberg, δείχνει ότι η ισχυρή
ανάκαμψη από την πανδημία
οδήγησε σε αύξηση με διψήφια
ποσοστά τις τιμές των μετοχών
όλων των διεθνών ομίλων επικοινωνίας και διαφήμισης πέρυσι,
μετά την πτώση της δαπάνης το
2020.
Η μετοχή, όμως, της IPG ήταν εκείνη που κατέγραψε την κορυφαία επίδοση για το 2021. Συγκεκριμένα, ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά το 2021 που ήταν πολύ πιο πάνω από τα επίπεδα του 2019, σημείωσε αύξηση 59% στην τιμή της μετοχής της στα 37,60 δολάρια και ο εισηγμένος όμιλος στις ΗΠΑ έκλεισε το έτος με αποτίμηση περίπου 14,75 δισ. δολάρια.
Η «συνολική απόδοση των μετόχων»- (TSR), της IPG -ένα βασικό μέτρο για τους επενδυτές, επειδή περιλαμβάνει πληρωμές μερισμάτων- αυξήθηκε κατά 65% κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους του Philippe Krakowsky ως Chief Executive και του τελευταίου έτους του Michael Roth ως προέδρου. Η Publicis Groupe ήταν η επόμενη με τις καλύτερες επιδόσεις, καθώς η τιμή της μετοχής της αυξήθηκε 45% στα 59,20 ευρώ, αποτιμώντας τη γαλλική εταιρεία στα 15 δισ. ευρώ (17,1 δισ. δολάρια).
Η μετοχή, όμως, της IPG ήταν εκείνη που κατέγραψε την κορυφαία επίδοση για το 2021. Συγκεκριμένα, ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά το 2021 που ήταν πολύ πιο πάνω από τα επίπεδα του 2019, σημείωσε αύξηση 59% στην τιμή της μετοχής της στα 37,60 δολάρια και ο εισηγμένος όμιλος στις ΗΠΑ έκλεισε το έτος με αποτίμηση περίπου 14,75 δισ. δολάρια.
Η «συνολική απόδοση των μετόχων»- (TSR), της IPG -ένα βασικό μέτρο για τους επενδυτές, επειδή περιλαμβάνει πληρωμές μερισμάτων- αυξήθηκε κατά 65% κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους του Philippe Krakowsky ως Chief Executive και του τελευταίου έτους του Michael Roth ως προέδρου. Η Publicis Groupe ήταν η επόμενη με τις καλύτερες επιδόσεις, καθώς η τιμή της μετοχής της αυξήθηκε 45% στα 59,20 ευρώ, αποτιμώντας τη γαλλική εταιρεία στα 15 δισ. ευρώ (17,1 δισ. δολάρια).