To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kraft Heinz: Μedia Spec 600 εκατ. δολαρίων

Kraft Heinz: Μedia Spec 600 εκατ. δολαρίων
Σε αναθεώρηση ο παγκόσμιος λογαριασμός media της Kraft Heinz ύψους 600 εκατ. δολαρίων.

Στο spec αναμένεται να πάρουν μέρος διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας (holding groups) συμπεριλαμβανομένων των WPP, Omnicom, Publicis και Dentsu, ενώ οι Havas και Interpublic, σύμφωνα με πληροφορίες θα μείνουν εκτός.

Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι « το συμβόλαιό μας με την Starcom Worldwide ολοκληρώνεται φέτος και γι΄αυτό ψάχνουμε νέες δυνατότητες για τις global media planning and buying λειτουργίες μας ώστε να έχουμε εξασφαλισμένη την επιτυχία από το 2021 και έπειτα».

Προς το παρόν το spec «τρέχει όπως έχει προγραμματιστεί παρά την παγκόσμια κρίση λόγω του κορονοϊού και την αναβολή πολλών μικρότερων spec.
TAGS: Kraft Heinz