To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kraft Heinz : Σε Carat και Starcom τα media

Kraft Heinz : Σε Carat  και Starcom τα media
H Kraft Heinz ανακοίνωσε την Παρασκευή 28 Αυγούστου πως μετά από μια απαιτητική διαδικασία αναθεώρησης, επέλεξε να αναθέσει σε δυο agencies τον λογαριασμό της media planning & buying σε όλο τον κόσμο.

Όπως ανέφερε 4 δίκτυα media specialists συμμετείχαν σε αυτό το spec που διήρκεσε 8 μήνες συνολικά και είχε σαν αποτέλεσμα η Starcom του Publicis Groupe να αναλάβει τον λογαριασμό στις ΗΠΑ και στην Carat του Dentsu Aegis Network να ανατεθεί η ευθήνη για όλες τις υπόλοιπες αγορές διεθνώς, με την εξαίρεση ενός μόνο κομματιού στην Βραζιλία, που θα παραμείνει σε τοπικό agency.

Η Carat επίσης αναλαμβάνει ρόλο επικεφαλής στην ανάπτυξη παγκόσμιων projects και δεξιοτήτων σε συνεργασία με την Global Media ομάδα της Kraft Heinz, που έχει για έδρα το Amsterdam. Αξίζει να σημειωθεί πως η Starcom χειριζόταν τον παγκόσμιο λογαριασμό media της Kraft Heinz από το 2018 και μετά την νέα αναθεώρηση διατηρεί το μεγαλύτερο κομμάτι του, αυτό που αφορά την αγορά την αγορά των ΗΠΑ και εκτιμάται πως αντιστοιχεί σε περίπου 80-85% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης της πολυεθνικής.

Bέβαια, θα πρέπει να επισημανθεί πως στο εξής θα εξυπηρετεί τον λογαριασμό στις ΗΠΑ με μια νέα δομή, η οποία φέρει την ονομασία Publicis 57 και θα συνδιάζει δεξιότητες και υποδομές από διάφορα media agencies, που ανήκουν στην Publicis Media.