To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kraft Heinz: Shortlist με τέσσερα agencies

Kraft Heinz: Shortlist με τέσσερα agencies
Η Kraft Heinz φέρεται να κατέληξε σε shortlist τεσσάρων agencies αναφορικά με την αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της. Αυτό αναφέρει το campaign, δημοσιεύοντας τα τέσσερα επικρατέστερα agencies.

Πρόκειται για τη Starcom του Publicis Groupe, την Carat του Dentsu Aegis Network, την PHD του Omnicom Media Group και τη MediaCom του WPP. Τα τέσσερα agencies θα δώσουν «μάχη» για το λογαριασμό ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων.

Υπενθυμίζεται ότι το συμβόλαιο της εταιρείας με τη Starcom λήγει φέτος και έτσι η Kraft Heinz ψάχνει ευκαιρίες για τις media planning and buying παγκόσμιες δραστηριότητές της, ώστε να εξασφαλίσει την επιτυχία το 2021 αλλά και τα επόμενα χρόνια.

TAGS: Kraft Heinz