Kraft: Νέος CMO ο Todd Kaplan

Όταν ο Todd Kaplan αποχώρησε από την PepsiCo τον περασμένο μήνα,
ανάρτησε ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στο LinkedIn: «Μείνετε συντονισμένοι». Ο Kaplan θα είναι ο νέος επικεφαλής μάρκετινγκ στην Kraft Heinz
για το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και ποτών της Βόρειας Αμερικής, αξίας 22
δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Kaplan θα αναφέρεται στον Pedro Navio, ο οποίος προήχθη σε εκτελεστικό αντιπρόεδρο και πρόεδρο της Βόρειας Αμερικής πριν από αρκετούς μήνες. Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει ότι ο Kaplan θα βοηθήσει τις μάρκες της να αναπτυχθούν «μέσω της αυξημένης δημιουργικότητας, μιας βαθύτερης σύνδεσης με τον πολιτισμό και της οικοδόμησης σύγχρονων δυνατοτήτων μάρκετινγκ που μπορούν να τροφοδοτήσουν το επόμενο κύμα ανάπτυξης της Kraft Heinz». Ο Kaplan πέρασε σχεδόν δύο δεκαετίες στην PepsiCo, ξεκινώντας την καριέρα του εκεί ως ασκούμενος στο MBA.
Η εταιρεία κινείται σε δύσκολους δρόμους, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,2% το πιο πρόσφατο τρίμηνο. Ωστόσο, οι παρατηρητές του κλάδου πιστεύουν ότι η δύναμη και οι δυνατότητες της επωνυμίας της εταιρείας τής δίνουν ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Η εταιρεία «εστιάζει στην αποτελεσματικότερη αύξηση των δαπανών μάρκετινγκ, στοχεύοντας σε αύξηση 30% μεταξύ του οικονομικού έτους 2020 και του 2024 (συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 15% για το οικονομικό 2023), γράφει η Erin Lash, αναλυτής που παρακολουθεί την Kraft Heinz για τη Morningstar.
Ο Kaplan θα αναφέρεται στον Pedro Navio, ο οποίος προήχθη σε εκτελεστικό αντιπρόεδρο και πρόεδρο της Βόρειας Αμερικής πριν από αρκετούς μήνες. Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει ότι ο Kaplan θα βοηθήσει τις μάρκες της να αναπτυχθούν «μέσω της αυξημένης δημιουργικότητας, μιας βαθύτερης σύνδεσης με τον πολιτισμό και της οικοδόμησης σύγχρονων δυνατοτήτων μάρκετινγκ που μπορούν να τροφοδοτήσουν το επόμενο κύμα ανάπτυξης της Kraft Heinz». Ο Kaplan πέρασε σχεδόν δύο δεκαετίες στην PepsiCo, ξεκινώντας την καριέρα του εκεί ως ασκούμενος στο MBA.
Η εταιρεία κινείται σε δύσκολους δρόμους, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,2% το πιο πρόσφατο τρίμηνο. Ωστόσο, οι παρατηρητές του κλάδου πιστεύουν ότι η δύναμη και οι δυνατότητες της επωνυμίας της εταιρείας τής δίνουν ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Η εταιρεία «εστιάζει στην αποτελεσματικότερη αύξηση των δαπανών μάρκετινγκ, στοχεύοντας σε αύξηση 30% μεταξύ του οικονομικού έτους 2020 και του 2024 (συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 15% για το οικονομικό 2023), γράφει η Erin Lash, αναλυτής που παρακολουθεί την Kraft Heinz για τη Morningstar.