To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κυρίαρχοι οι Βρετανοί στα IMC European Awards

Κυρίαρχοι οι Βρετανοί στα IMC European Awards
Κυρίαρχοι οι Βρετανοί στα IMC European Awards

Οι Βρετανικές εταιρείες ήταν οι μεγάλες κερδισμένες των φετινών IMC European Awards με 27 βραβεία και Grand Prix, ενώ ακολούθησαν οι εταιρείες από το Βέλγιο (11 βραβεία), την Ιταλία (7 βραβεία), την Ολλανδία (6 βραβεία), την Ιρλανδία (5 βραβεία), την Ισπανία (4 βραβεία), ενώ για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκαν στη λίστα των βραβευθέντων οι Τσεχία (4 βραβεία) και Γερμανία (3 βραβεία).

Από τις 111 καμπάνιες που συμμετείχαν στη διοργάνωση, προερχόμενες από 8 χώρες, βραβεύτηκαν συνολικά οι 67 (10 χρυσές, 31 ασημένιες και 26 χάλκινες). Κυρίαρχη αναφορικά με τις χρυσές βραβεύσεις, ήταν η Μεγάλη Βρετανία, καθώς απέσπασε 5 βραβεία, με τα 2 να πηγαίνουν στη Jeffries Parsons Myers Harvey για την καμπάνια “Blister Plasters. And Club Nights?”. Εκτός Μεγάλης Βρετανίας, χρυσό βραβείο κέρδισαν οι Cawley Nea TBWA (Ιρλανδία), Fabrica (Ιταλία) και  TBWA Belgium (Βέλγιο).

Η πιο επιτυχημένη εταιρεία συνολικά, ήταν η Jeffries Parsons Myers Harvey, καθώς η καμπάνια “Blister Plasters. And Club Nights?” για το Compeed, κέρδισε 4 βραβεία (2 χρυσά και 2 ασημένια) σε ισάριθμες κατηγορίες, καθώς επίσης και το Grand Prix από το Integrated Marketing Communications Council (IMCC). 

«Στις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες, οι νικήτριες καμπάνιες αποδεικνύουν πως όταν δημιουργικότητα και καινοτομία συνδυάζονται με μια σταθερή στρατηγική, τότε τα αποτελέσματα για τα brands είναι εξαιρετικά» τόνισε μεταξύ άλλων ο Chair της IMCC, Χρήστος Δαμάλας της MSPS.

TAGS: Global News