L'Oréal : Στην Omnicom τα media στις ΗΠΑ

Η L'Oréal ανέθεσε στην Omnicom
Media Group το λογαριασμό
media στην αγορά των ΗΠΑ,
μετά από επίσημο review. H
Wavemaker της GroupM διατηρεί
αυτήν τη στιγμή το λογαριασμό και
η «αλλαγή σκυτάλης» θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2023. Η
L'Oréal δαπανά 960 εκατομμύρια
δολάρια ετησίως σε διαφήμιση σε
media στις ΗΠΑ,
σύμφωνα με την
εταιρεία έρευνας
COMvergence.
Η L'Oréal σε σχετική δήλωση αναφέρει: «Μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση της στρατηγικής αξιολόγησης του τοπίου των media agencies, η L'Oréal USA επέλεξε την Omnicom Group ως νέο AOR για όλο το media buying στις Ηνωμένες Πολιτείες από τον Απρίλιο του 2023.
Είμαστε ευγνώμονες στην GroupM για τη συνεργασία, την αφοσίωση και την εξαιρετική εξυπηρέτηση που παρείχε στην επιχείρησή μας τα τελευταία επτά χρόνια και ανυπομονούμε για την οικοδόμηση μιας ισχυρής συνεργασίας με τον όμιλο Omnicom».
Η Wavemaker, η οποία εξακολουθεί να διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού media της L'Oréal εκτός των ΗΠΑ, ανέλαβε το λογαριασμό διεθνώς το 2021, ενώ είχε την ευθύνη για την αγορά των ΗΠΑ από το 2016.
Η Wavemaker ανέφερε: «Η Wavemaker είναι στρατηγικός συνεργάτης της L'Oréal US από το 2016 και μαζί έχουμε δημιουργήσει απίστευτη βραβευμένη δουλειά. Τα επτά χρόνια είναι πολλά στον σημερινό κόσμο των media και του marketing και παρόλο που δεν χαιρόμαστε ποτέ να βλέπουμε έναν πελάτη μας να αποχωρεί, είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε την παγκόσμια σχέση μας με τη L'Oréal σε 20+ άλλες αγορές, καθώς υποστηρίζουμε τα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξής της. Ευχόμαστε στην ομάδα της L'Oréal USA καλή τύχη»
Η L'Oréal σε σχετική δήλωση αναφέρει: «Μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση της στρατηγικής αξιολόγησης του τοπίου των media agencies, η L'Oréal USA επέλεξε την Omnicom Group ως νέο AOR για όλο το media buying στις Ηνωμένες Πολιτείες από τον Απρίλιο του 2023.
Είμαστε ευγνώμονες στην GroupM για τη συνεργασία, την αφοσίωση και την εξαιρετική εξυπηρέτηση που παρείχε στην επιχείρησή μας τα τελευταία επτά χρόνια και ανυπομονούμε για την οικοδόμηση μιας ισχυρής συνεργασίας με τον όμιλο Omnicom».
Η Wavemaker, η οποία εξακολουθεί να διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού media της L'Oréal εκτός των ΗΠΑ, ανέλαβε το λογαριασμό διεθνώς το 2021, ενώ είχε την ευθύνη για την αγορά των ΗΠΑ από το 2016.
Η Wavemaker ανέφερε: «Η Wavemaker είναι στρατηγικός συνεργάτης της L'Oréal US από το 2016 και μαζί έχουμε δημιουργήσει απίστευτη βραβευμένη δουλειά. Τα επτά χρόνια είναι πολλά στον σημερινό κόσμο των media και του marketing και παρόλο που δεν χαιρόμαστε ποτέ να βλέπουμε έναν πελάτη μας να αποχωρεί, είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε την παγκόσμια σχέση μας με τη L'Oréal σε 20+ άλλες αγορές, καθώς υποστηρίζουμε τα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξής της. Ευχόμαστε στην ομάδα της L'Oréal USA καλή τύχη»