Lego Group: Στην Publicis One τα media παγκοσμίως
Ο Όμιλος Lego ανέθεσε τον παγκόσμιο media λογαριασμό του στην Publicis One, ένα ειδικό unit με επικεφαλής τη Starcom, μετά από επτά χρόνια που ήταν στην Initiative/IPG. Σε ανακοίνωσή της, η Lego σημείωσε ότι η Publicis One θα συνεργαστεί με την Initiative για μια μεταβατική περίοδο τριών μηνών. Η Julia Goldin, επικεφαλής προϊόντων και μάρκετινγκ της Lego Group, δήλωσε: «Μας εντυπωσίασε το βάθος και το εύρος της τεχνογνωσίας της Publicis One, καθώς και οι ευθυγραμμισμένες πολιτιστικές αξίες τους. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε για να βελτιώσουμε περαιτέρω το οικοσύστημά μας, αξιοποιώντας τις γνώσεις και τις δυνατότητές τους, για να δημιουργήσουμε ελκυστικές και ουσιαστικές εμπειρίες για το κοινό μας. Μαζί, στοχεύουμε να εμπνεύσουμε τα παιδιά και τις οικογένειες παγκοσμίως, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα και προωθώντας τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού. Η απόφαση της εταιρείας με έδρα τη Δανία να μετακινήσει το λογαριασμό των media έρχεται μετά από review 18 μηνών, ανέφερε το Ad Age. Η εταιρεία κατέγραψε παγκόσμια δαπάνη στα media ύψους 467 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, και το 70% αυτών δαπανήθηκε σε ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με το COMvergence
