LEGO: Kαμπάνια για την ενσωμάτωση

Η Lego γιορτάζει τον Pride Month
με νέα καμπάνια που καλεί οικογένειες LGBTQ+ να εκφραστούν μέσα από ένα «νέο λεξιλόγιο παιχνιδιού». Το «The A to
Z of Awesome» ζητά από την
κοινότητα να δημιουργήσει ένα αλφάβητο με θέμα το
Pride με τα διάσημα
πλαστικά τουβλάκια.
Μέχρι το 2023, η καμπάνια επιδιώκει να δημιουργήσει ένα νέο «λεξικό» με τις συντομογραφίες και τις καταλήξεις των αντωνυμιών, με στόχο να πυροδοτήσει συζητήσεις γύρω από την ταυτότητα της LGBTQ+ κοινότητας. Ο Vice President of Brand Development του The Lego Group, Alero Akuya, δήλωσε: «Το υπέροχο με τα τουβλάκια Lego είναι ότι μπορούν να είναι μια ισχυρή μορφή αυτοέκφρασης, καθώς μπορείς να φτιάξεις οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Γνωρίζουμε επίσης ότι στους ανθρώπους αρέσει να μιλούν γι' αυτό που κατασκευάζουν, οπότε σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ένα εξαιρετικό μέσο για να πυροδοτήσει σημαντικές και μερικές φορές δύσκολες συζητήσεις σχετικά με την ταυτότητα».
Η πρωτοβουλία γεννήθηκε από έρευνα της GLAAD, η οποία διαπίστωσε ότι το 45% των μη LGBTQIA+ ατόμων βρήκαν ότι οι συζητήσεις γύρω από την ταυτότητα φύλου προκαλούν σύγχυση. Το πλήρες αλφάβητο του Lego Pride θα παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του έτους και ακολουθεί τις κινήσεις του κατασκευαστή παιχνιδιών, για να ενθαρρύνει τα παιδιά να «παρακάμψουν τους κανόνες».
Μέχρι το 2023, η καμπάνια επιδιώκει να δημιουργήσει ένα νέο «λεξικό» με τις συντομογραφίες και τις καταλήξεις των αντωνυμιών, με στόχο να πυροδοτήσει συζητήσεις γύρω από την ταυτότητα της LGBTQ+ κοινότητας. Ο Vice President of Brand Development του The Lego Group, Alero Akuya, δήλωσε: «Το υπέροχο με τα τουβλάκια Lego είναι ότι μπορούν να είναι μια ισχυρή μορφή αυτοέκφρασης, καθώς μπορείς να φτιάξεις οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Γνωρίζουμε επίσης ότι στους ανθρώπους αρέσει να μιλούν γι' αυτό που κατασκευάζουν, οπότε σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ένα εξαιρετικό μέσο για να πυροδοτήσει σημαντικές και μερικές φορές δύσκολες συζητήσεις σχετικά με την ταυτότητα».
Η πρωτοβουλία γεννήθηκε από έρευνα της GLAAD, η οποία διαπίστωσε ότι το 45% των μη LGBTQIA+ ατόμων βρήκαν ότι οι συζητήσεις γύρω από την ταυτότητα φύλου προκαλούν σύγχυση. Το πλήρες αλφάβητο του Lego Pride θα παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του έτους και ακολουθεί τις κινήσεις του κατασκευαστή παιχνιδιών, για να ενθαρρύνει τα παιδιά να «παρακάμψουν τους κανόνες».