To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lenovo: Στην Publicis Media τα παγκόσμια media

Lenovo: Στην Publicis Media τα παγκόσμια media
Η τεχνολογική εταιρεία Lenovo προσέλαβε την Publicis Media για να αναλάβει τον χειρισμό του παγκόσμιου media strategy, planning and buying, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.

Η Publicis Media, η οποία είχε συνεργαστεί προηγουμένως με την Motorola (παράρτημα της Lenovo) στις ΗΠΑ μέσω των Spark Foundry and Performics, δημιούργησε μια ειδική μονάδα που ονομάζεται Lenovo One Media για τον συγκεκριμένο λογαριασμό. Η μονάδα θα καθοδηγείται από τις Spark Foundry και Performics.

Η Lenovo One Media θα διαχειριστεί παραδοσιακά και ψηφιακά media και εργαλεία για το b-to-b και b-to-c brand του τεχνολογικού κολοσσού, καθώς και για τη Motorola. Η μονάδα θα λειτουργεί σε 28 αγορές σε Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή-Αφρική και Ασία-Ειρηνικό.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Publicis Media για να εδραιώσουμε τις προσπάθειες ενεργοποίησης των media και να αξιοποιήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα", δήλωσε ο Matt Bereda, VP του marketing στη Lenovo.

Ο Executive-VP και Managing Director της Spark Foundry, Andre Marciano τέθηκε επικεφαλής στη Lenovo One Media. Πριν από την παραπάνω εξέλιξη, η Lenovo συνεργάστηκε με διάφορους οργανισμούς media και με holding εταιρίες σε όλες τις αγορές της.