Lidl: Δημιουργική αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η αλυσίδα discount supermarket Lidl έβαλε τέλος στη συνεργασία της με τη διαφημιστική εταιρεία TBWA\London στο Ηνωμένο Βασίλειο και ξεκίνησε αναθεώρηση στον, ύψους 70 εκατ. λιρών, δημιουργικό της λογαριασμό.
Η διαφημιστική που ανήκει στον όμιλο Omnicom δεν θα διεκδικήσει εκ νέου τον λογαριασμό, που κέρδισε το 2013, όταν η Lidl είχε αποφασίσει να αυξήσει τη διαφημιστική της δαπάνη.
Κατά τη συνεργασία της με την TBWA, η γερμανική αλυσίδα κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της στη συνολική καταναλωτική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο, από το 3,1% του 2013 στο φετινό 5,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Worldpanel. Παρ' όλα αυτά, έμεινε πίσω από την ανταγωνίστρια Aldi, που στο ίδιο διάστημα αύξησε το μερίδιό της από το 3,6% στο 7,6%.
Η δημιουργική αναθεώρηση της Lidl έρχεται δυο μήνες μετά τη μετακίνηση του, ύψους 70 εκατ. λιρών media planning λογαριασμού της στην OMD UK από τη Starcom, η οποία εξακολουθεί να χειρίζεται το media buying.
Η διαφημιστική που ανήκει στον όμιλο Omnicom δεν θα διεκδικήσει εκ νέου τον λογαριασμό, που κέρδισε το 2013, όταν η Lidl είχε αποφασίσει να αυξήσει τη διαφημιστική της δαπάνη.
Κατά τη συνεργασία της με την TBWA, η γερμανική αλυσίδα κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της στη συνολική καταναλωτική δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο, από το 3,1% του 2013 στο φετινό 5,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Worldpanel. Παρ' όλα αυτά, έμεινε πίσω από την ανταγωνίστρια Aldi, που στο ίδιο διάστημα αύξησε το μερίδιό της από το 3,6% στο 7,6%.
Η δημιουργική αναθεώρηση της Lidl έρχεται δυο μήνες μετά τη μετακίνηση του, ύψους 70 εκατ. λιρών media planning λογαριασμού της στην OMD UK από τη Starcom, η οποία εξακολουθεί να χειρίζεται το media buying.