To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lidl: Τέσσερις για τον βρετανικό διαφημιστικό λογαριασμό

Lidl: Τέσσερις για τον βρετανικό διαφημιστικό λογαριασμό
Οι Karmarama, Leo Burnett, VCCP και WCRS είναι οι εταιρείες που διαγωνίζονται για τον διαφημιστικό λογαριασμό της Lidl στο Ηνωμένο Βασίλειο, ύψους 70 εκατομμυρίων δολαρίων, σε μια αναθεώρηση που ξεκίνησε τον Αύγουστο. Οι τελικές παρουσιάσεις αναμένονται στις αρχές Δεκέμβρη, ενώ τη διαδικασία χειρίζεται η AAR.

Η Karmarama εργάστηκε στο παρελθόν για την ανταγωνίστρια της Lidl στη βρετανική αγορά, Iceland, ωστόσο η συγκεκριμένη συνεργασία τερματίστηκε νωρίτερα μέσα στο τρέχον έτος. Η Lidl ξεκίνησε την αναθεώρηση μετά από το τέλος συνεργασίας με την TBWA\London.

Κατά τη διάρκεια της πενταετούς συμπόρευσης με την TBWA, η Lidl αύξησε το μερίδιό της στην καταναλωτική δαπάνη από το 3,1% το 2013 σε 5,5% το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Kantar Worldpanel. Ωστόσο, έχει βρεθεί πίσω από τη γερμανική Aldi, η οποία αύξησε το μερίδιό της κατά την ίδια περίοδο από 3,6% σε 7,6%.

Η αναθεώρηση της Lidl είναι η δεύτερη στον κλάδο των βρετανικών σούπερ μάρκετ φέτος, αφού η Asda ολοκλήρωσε τη σχέση της με τη Saatchi & Saatchi και προσέλαβε την Abbott Mead Vickers BBDO.
TAGS: Lidl