To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

LinkedIn: Αυξάνεται σταθερά η διαφημιστική επένδυση

LinkedIn: Αυξάνεται σταθερά η διαφημιστική επένδυση
Η διαφημιστική επένδυση στο LinkedIn αυξάνεται σταθερά, και το WARC προβλέπει ότι θα φτάσει τα 8,2 δισ. δολάρια το 2025 (+18%), τροφοδοτούμενο από το genAI, τους B2B creators και την προέκταση των καμπανιών B2B στη συνδεδεμένη τηλεόραση, ενώ οι premium συνδρομές του ενισχύονται.

Το LinkedIn αναλογεί σε μικρό μέρος των συνολικών εσόδων της Microsoft. Εντούτοις, η διαφημιστική του δραστηριότητα κινείται πιο γρήγορα σε σχέση με άλλες πλατφόρμες μεσαίου μεγέθους, όπως οι Snapchat (6 δισ. δολάρια), Pinterest (4,2 δισ.) και Reddit (2,2 δισ.), σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις του WARC Media για το 2025. Τα διαφημιστικά έσοδα του LinkedIn προβλέπεται να ανέλθουν σε 9,6 δισ. δολάρια το 2026 και 11,3 δισ. το 2027. Επιχειρήσεις και βιομηχανία δαπανούν τα περισσότερα, ενώ ακολουθούν τεχνολογία και ηλεκτρονικά, κυβερνήσεις και ΜΚΟ.
TAGS: LinkedIn