LinkedIn: Στη McCann το creative παγκοσμίως

Το LinkedIn επέλεξε τη McCann
ως τη νέα παγκόσμια δημιουργική
διαφημιστική του εταιρεία. Η απόφαση ήρθε μετά από ένα κλειστό
spec του δημιουργικού λογαριασμού της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Εκπρόσωπος του LinkedIn επιβεβαίωσε την επιλογή της McCann. Σε σχετική δήλωσή στο Adweek, ο εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι η εταιρεία «εξερευνά πάντα νέες συνεργασίες με διαφημιστικές εταιρείες, ώστε να προσεγγίζει τα μέλη και τους πελάτες της με πιο δημιουργικούς και ευφάνταστους τρόπους». «Είμαστε περήφανοι που επιλεχθήκαμε ως η παγκόσμια δημιουργική διαφημιστική εταιρεία του LinkedIn.
Το LinkedIn είναι ένα brand που βρίσκεται σε μια συναρπαστική φάση ανάπτυξης, τόσο στο επιχειρηματικό όσο και στο καταναλωτικό κοινό. «Ανυπομονούμε να συμβάλουμε στους επιχειρηματικούς του στόχους και να ενισχύσουμε την αξία του brand μέσω της ριζοσπαστικής δημιουργικότητας της φιλοσοφίας ''Truth Well Told''», δήλωσε η Amber Guild, διευθύνουσα σύμβουλος της McCann New York, στο Adweek.
Οι ετήσιες παγκόσμιες δαπάνες του LinkedIn για διαφήμιση υπολογίζονται στα 250 εκατομμύρια δολάρια, ενώ οι δαπάνες στις ΗΠΑ φτάνουν τα 110 εκατομμύρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις της COMvergence. Πρόκειται για τον πιο πρόσφατο διορισμό συνεργαζόμενης διαφημιστικής εταιρείας από το LinkedIn μετά την ένταξη της Jessica Jensen στη θέση της Chief Marketing and Strategy Officer νωρίτερα φέτος. Τον Απρίλιο, το LinkedIn μετέφερε τη διαχείριση των media από την Dentsu στην Publicis Media. Τον Μάρτιο, η πλατφόρμα όρισε τη R/GA παγκόσμια δημιουργική στρατηγική εταιρεία για τις διαφημίσεις του LinkedIn Ads, μετά από διαγωνισμό.
Εκπρόσωπος του LinkedIn επιβεβαίωσε την επιλογή της McCann. Σε σχετική δήλωσή στο Adweek, ο εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι η εταιρεία «εξερευνά πάντα νέες συνεργασίες με διαφημιστικές εταιρείες, ώστε να προσεγγίζει τα μέλη και τους πελάτες της με πιο δημιουργικούς και ευφάνταστους τρόπους». «Είμαστε περήφανοι που επιλεχθήκαμε ως η παγκόσμια δημιουργική διαφημιστική εταιρεία του LinkedIn.
Το LinkedIn είναι ένα brand που βρίσκεται σε μια συναρπαστική φάση ανάπτυξης, τόσο στο επιχειρηματικό όσο και στο καταναλωτικό κοινό. «Ανυπομονούμε να συμβάλουμε στους επιχειρηματικούς του στόχους και να ενισχύσουμε την αξία του brand μέσω της ριζοσπαστικής δημιουργικότητας της φιλοσοφίας ''Truth Well Told''», δήλωσε η Amber Guild, διευθύνουσα σύμβουλος της McCann New York, στο Adweek.
Οι ετήσιες παγκόσμιες δαπάνες του LinkedIn για διαφήμιση υπολογίζονται στα 250 εκατομμύρια δολάρια, ενώ οι δαπάνες στις ΗΠΑ φτάνουν τα 110 εκατομμύρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις της COMvergence. Πρόκειται για τον πιο πρόσφατο διορισμό συνεργαζόμενης διαφημιστικής εταιρείας από το LinkedIn μετά την ένταξη της Jessica Jensen στη θέση της Chief Marketing and Strategy Officer νωρίτερα φέτος. Τον Απρίλιο, το LinkedIn μετέφερε τη διαχείριση των media από την Dentsu στην Publicis Media. Τον Μάρτιο, η πλατφόρμα όρισε τη R/GA παγκόσμια δημιουργική στρατηγική εταιρεία για τις διαφημίσεις του LinkedIn Ads, μετά από διαγωνισμό.