To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lowe’s: Αλλάζει μοντέλο συνεργασίας στο δημιουργικό

Lowe’s: Αλλάζει μοντέλο συνεργασίας στο δημιουργικό
Η Lowe's ανακοίνωσε το νέο της ρόστερ δημιουργικών συνεργατιδών εταιρειών, βάζοντας τέλος στη σχέση 12 χρόνων με τη BBDO κι εγκαταλείποντας το μοντέλο συνεργασίας με μια σταθερή εταιρεία.

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο, τρεις είναι οι εταιρείες που θα χειριστούν τις δημιουργικές επιχειρήσεις του retailer στη Βόρεια Αμερική: η Conill στο Λος Άντζελες, η Via Agency από το Μάιν του Πόρτλαντ και η EP+Co από τη Νότια Καρολίνα. Επιδίωξη της Lowe's είναι να στοχεύσει σε καταναλωτές οι σχέσεις των οποίων με τα σπίτια τους είναι τόσο διαφορετικές όσο οι τοποθεσίες στις οποίες ζουν.

Οι τρεις δημιουργικές εταιρείες θα εργαστούν πάνω σε ένα συνδυασμένο project και σε ένα σταθερό μοντέλο, χωρίς να έχει κάποια από αυτές το πάνω χέρι.

"Η διαφορετικότητα στη σκέψη, στην κίνηση και στην ταχύτητα, μας οδήγησαν στην εταιρική αλλαγή. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία για την αποσύνδεση του production από το δημιουργικό με την ταυτόχρονη ανάπτυξη των in-house ικανοτήτων μας" ανέφερε η CMO της Lowe's, Jocelyn Wong.

Τέλος, σύμφωνα με την Kantar Media, η αλυσίδα ξόδεψε 400 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα μέσα το 2016 και 260 εκατομμύρια στους πρώτους 9 μήνες του 2017.     

TAGS: Lowe's