To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Magna: Αναθεώρησε προς τα κάτω το Global Ad Outlook

Magna: Αναθεώρησε προς τα κάτω το Global Ad Outlook
Η Magna της IPG Mediabrands αναθεώρησε τις προβλέψεις της για το 2025 για τις παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες, σε ρυθμό ανάπτυξης 4,9%. Η προς τα κάτω αναθεώρηση έρχεται μετά από παρόμοια υποβάθμιση από την WPP Media πριν από λιγότερο από μία εβδομάδα, μειώνοντας την εκτίμηση των Big 3 εταιρειών επικοινωνίας για το 2025 στο 5,2%.

«Η επιβράδυνση ήταν αρκετά ήπια μέχρι σήμερα, με τα ψηφιακά μέσα να εμφανίζονται ιδιαίτερα έντονα στο πρώτο τρίμηνο», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Παγκόσμιας Έρευνας Αγοράς της Magna, Vincent Létang, προσθέτοντας: «Πιστεύουμε ότι ο κλάδος του μάρκετινγκ έχει μάθει πολλά από την περίοδο του Covid και τώρα κατανοεί τη σημασία της συνεπούς επικοινωνίας και των ισορροπημένων media στρατηγικών, ειδικά εν μέσω αβεβαιότητας των καταναλωτών».

Η Magna αύξησε την πρόβλεψή της για την ανάπτυξη της διαφήμισης στις ΗΠΑ για το 2025 στο 4,6%, τρία δέκατα της μονάδας υψηλότερα από την ανάπτυξη 4,3% που προέβλεπε στην τελευταία τριμηνιαία ενημέρωση για τις ΗΠΑ τον Μάρτιο. Εξαιρώντας τις επιπτώσεις των δαπανών για πολιτικές διαφημίσεις. H Magna εκτιμά ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις στις ΗΠΑ θα αυξηθούν κατά 6,9%, από την ανάπτυξη 6,7%.