To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Magna: Αναβαθμίζει το ad outlook για τις ΗΠΑ

Magna: Αναβαθμίζει το ad outlook για τις ΗΠΑ
Η Magna δημοσίευσε την πιο πρόσφατη από μια σειρά τριμηνιαίων ενημερώσεων σχετικά με τις προοπτικές των διαφημιστικών δαπανών των ΗΠΑ, αυξάνοντας την εκτίμησή της για το 2023 κατά δύο δέκατα της μονάδας και την πρόβλεψή της για το 2024 κατά τέσσερα δέκατα της μονάδας. Η εκτίμηση της Magna για το 2023 εξακολουθεί να είναι δραματικά μειωμένη από την πρώτη της εκτίμηση που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο του 2022, αλλά ανεβαίνει σταθερά από τότε που έφτασε στο +2,5% τον Ιούνιο του 2023.
Η εκτίμηση για το 2024 ανέβηκε σταθερά από τη συγκριτική αξιολόγηση της στο +7,3% τον Ιούνιο του 2023. Αυτές οι εκτιμήσεις αφορούν τις συνολικές διαφημιστικές δαπάνες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων γεγονότων όπως η πολιτική διαφήμιση και οι διαφημίσεις που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς. Οι δαπάνες για διαφημίσεις θα αυξηθούν κατά 5,4% φέτος και 5,9% το 2024. Ο Brian Wieser, ο οποίος είχε διατελέσει επικεφαλής προβλέψεων στη Magna και στην GroupM, αντίστοιχα, δημοσίευσε τις δικές του αναθεωρήσεις, κάνοντας λόγο για σχεδόν ποσοστιαία αύξηση στις προοπτικές για τη διαφημιστική οικονομία των ΗΠΑ για το 2023 και 2024. Όπως και ο Wieser, ο Vice President-Global Market Research της Magna, Vincent Létang, απέδωσε τις αναβαθμίσεις του σε καλύτερη από την αναμενόμενη ανάπτυξη κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023, που οδήγησε σε αναθεώρηση.
TAGS: Magna Global