Magna: Ενισχυμένες οι προοπτικές διαφήμισης
Η Magna της IPG Mediabrands
ενίσχυσε τις προοπτικές ανάπτυξης
της διαφήμισης στις ΗΠΑ για το
2023 κατά μία ποσοστιαία μονάδα
στο +5,2% και την πρόβλεψή της για
το 2024 κατά έξι δέκατα της μονάδας στο +5,6%. «Πριν από έξι μήνες, η
βιομηχανία των media προετοιμαζόταν
για ύφεση», σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Magna για
το Global Marketing Intelligence,
Vincent Létang, ο οποίος τόνισε ότι
«οι διαφημιζόμενοι διατήρησαν την ψυχραιμία τους και συνέχισαν να υποστηρίζουν τα brands και τις πωλήσεις τους μέσω επενδύσεων στα media».
Μετά από διαδοχικά τρίμηνα «στασιμότητας», ο Létang παρατήρησε μια ανάκαμψη της διαφημιστικής ανάπτυξης, η οποία ξεκίνησε το δεύτερο τρίμηνο και προέβλεψε ότι θα συνεχιστεί μέχρι το υπόλοιπο του έτους ως αποτέλεσμα της βελτιωμένης ανάπτυξης της οικονομίας των ΗΠΑ. Ωστόσο, η αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη, με σχεδόν όλη την ανάπτυξη να προέρχεται από ψηφιακά μέσα - συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης αύξησης των δαπανών στο digital retail media, ενώ τα παραδοσιακά μέσα παραμένουν σε πτώση με εξαίρεση το out-of-home. Η ανάκαμψη κατανέμεται επίσης σε βασικές κατηγορίες διαφημίσεων, με εξαίρεση το consumer technology και finance, που παραμένουν σε πτώση.
Μετά από διαδοχικά τρίμηνα «στασιμότητας», ο Létang παρατήρησε μια ανάκαμψη της διαφημιστικής ανάπτυξης, η οποία ξεκίνησε το δεύτερο τρίμηνο και προέβλεψε ότι θα συνεχιστεί μέχρι το υπόλοιπο του έτους ως αποτέλεσμα της βελτιωμένης ανάπτυξης της οικονομίας των ΗΠΑ. Ωστόσο, η αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη, με σχεδόν όλη την ανάπτυξη να προέρχεται από ψηφιακά μέσα - συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης αύξησης των δαπανών στο digital retail media, ενώ τα παραδοσιακά μέσα παραμένουν σε πτώση με εξαίρεση το out-of-home. Η ανάκαμψη κατανέμεται επίσης σε βασικές κατηγορίες διαφημίσεων, με εξαίρεση το consumer technology και finance, που παραμένουν σε πτώση.