To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μars: H Publicis μεγάλη νικήτρια του agency review

Μars: H Publicis μεγάλη νικήτρια του agency review
Η Mars ανακοίνωσε το αποτέλεσμα του παγκόσμιου agency review της, παρουσιάζοντας ένα νέο οικοσύστημα συνεργατών, το οποίο βασίζεται στην Publicis, με τη συμμετοχή των Omnicom και IPG. Το νέο αυτό σχήμα στοχεύει στην αναδιαμόρφωση της στρατηγικής όσον αφορά το brand building.

Έπειτα από μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική διαδικασία, η Mars έθεσε την Publicis επικεφαλής όσον αφορά τα media, το production, τα paid social κανάλια, το influencer marketing και το connected commerce. Παράλληλα, η Weber Shandwick της IPG αναλαμβάνει τη διαχείριση του brand PR με ενισχυμένη προσέγγιση. Το νέο αυτό μοντέλο συνεργασίας θα εφαρμοστεί πλήρως στα δύο μεγαλύτερα επιχειρηματικά τμήματα της Mars, τα Mars Snacking και Mars Petcare. Επιπλέον, η Mars Food & Nutrition θα ενταχθεί στο ίδιο πλαίσιο, με το λογαριασμό media να μεταφέρεται επίσης στην Publicis. Η Omnicom, μακροχρόνιος δημιουργικός συνεργάτης της Mars, θα παραμείνει επικεφαλής της δημιουργικής κατεύθυνσης των brands, καθώς το δημιουργικό δεν συμπεριλαμβανόταν στο συγκεκριμένο review αξιολόγησης. Η T&P θα συνεχίσει να έχει την ευθύνη του brand creative για το τμήμα Food & Nutrition.

Όπως αναφέρει το Digiday, η εξέλιξη αυτή σημαίνει πως η WPP Media χάνει ένα λογαριασμό αξίας 1,7 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της COMvergence - και πρόκειται για ένα ακόμη ισχυρό πλήγμα στο πελατολόγιό της, λίγους μόλις μήνες μετά την απώλεια της Coca-Cola, η οποία ανέθεσε τον ύψους 800 εκατ. δολαρίων λογαριασμό της media για τη Βόρεια Αμερική επίσης στην Publicis.
TAGS: Mars