To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μars: Στην MediaCom το σύνολο των media διεθνώς

Μars: Στην MediaCom το σύνολο των media διεθνώς
Την απόφαση να αναθέσει το σύνολο του παγκόσμιου λογαριασμού της media buying and planning για το μεγαλύτερο μέρος του portfolio στην MediaCom του WPP Group έλαβε η Mars.

Στην ουσία πρόκειται για διεύρυνση της συνεργασίας με την MediaCom, η οποία ήδη από τον Δεκέμβριο του 2014 χειριζόταν το σύνολο του media planning διεθνώς. To media buying χειριζόταν σε πολλές τοπικές αγορές η Starcom του Publicis Groupe με την MediaCom και την ΟΜD του Omnicom Group να συμπληρώνουν το roster.

Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού spec που έτρεξε το τελευταίο διάστημα και το οποίο χειρίστηκε η ID Comms, εταιρεία που ασχολείται με το media consulting.

Σύμφωνα με το Ad Age η Mars επένδυσε 3,5 δις δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο το 2016 για διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες και αποτελεί τον 21ο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο διεθνώς.

Η νέα σχέση συνεργασίας με την MediaCom αναμένεται να τεθεί σε ισχύ στις αρχές του 2019.
TAGS: MediaCom, Mars