McCann Worldgroup: Λανσάρει το «MWVerse»

Η McCann Worldgroup παρουσίασε το MWVerse, μια εικονική
εμπειρία βασισμένη στο Web3
που η εταιρεία ανέπτυξε σε συνεργασία με τη Meta και την
εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού Journee.
Το λανσάρισμα
του MWVerse
συμπίπτει με το
Cannes Lions
International
Festival of Creativity και η νέα
εμπειρία που προσφέρει το
agency στο μετασύμπαν, ξεκινά
με μια εικονική αναπαράσταση
του δημοφιλούς φεστιβάλ.
«Η εμπειρία MWverse έχει σχεδιαστεί για να αλλάξει την έλλειψη προσβασιμότητας και εμπειρίας, με την πρώτη εφαρμογή να είναι το φετινό φεστιβάλ Cannes Lions, όπου κορυφαίες καμπάνιες του agency εξερευνούν εικονικά δωμάτια μέσα από τα μάτια των ομάδων του agency που τις δημιούργησαν και των πελάτες που τις υποστήριξαν», δήλωσε η McCann, προσθέτοντας: «Ενώ μόνο λίγοι θα απολαύσουν ζωντανά το event στις Κάννες, το ευρύ κοινό θα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε έναν πολυδιάστατο εικονικό κόσμο, που τους οδηγεί στην πλήρη εμπειρία του έργου που προβάλλεται στις Κάννες».
«Η εμπειρία MWverse έχει σχεδιαστεί για να αλλάξει την έλλειψη προσβασιμότητας και εμπειρίας, με την πρώτη εφαρμογή να είναι το φετινό φεστιβάλ Cannes Lions, όπου κορυφαίες καμπάνιες του agency εξερευνούν εικονικά δωμάτια μέσα από τα μάτια των ομάδων του agency που τις δημιούργησαν και των πελάτες που τις υποστήριξαν», δήλωσε η McCann, προσθέτοντας: «Ενώ μόνο λίγοι θα απολαύσουν ζωντανά το event στις Κάννες, το ευρύ κοινό θα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε έναν πολυδιάστατο εικονικό κόσμο, που τους οδηγεί στην πλήρη εμπειρία του έργου που προβάλλεται στις Κάννες».