To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McCormick: Στη Grey το δημιουργικό για το σύνολο των brands

McCormick: Στη Grey το δημιουργικό για το σύνολο των brands
Η εταιρεία παρασκευής μπαχαρικών και καρυκευμάτων, McCormick & Co. επέλεξε τη Grey New York σαν τη νέα βασική διαφημιστική της συνεργάτιδα, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.

Η Grey θα είναι υπεύθυνη για όλο το brand portfolio του νέου πελάτη και θα δημιουργήσει καμπάνιες πολλαπλών πλατφορμών ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την προώθησή τους στις Η.Π.Α.

Επιπλέον, έχει αναλάβει τα δημιουργικά καθήκοντα για τη μάρκα σάλτσας Frank's RedHot, η οποία εξαγοράστηκε από τη McCormick το 2017, έπειτα από deal με την προηγούμενη ιδιοκτήτρια Reckitt Benckiser. Η Grey έχει ήδη δημιουργήσει μια νέα καμπάνια για τη Frank που θα κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του 2019.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Fitzco που αποτελεί τμήμα της McCann Worldwide, προσκλήθηκε επίσης να διαγωνιστεί για τη Frank's. Από εκεί και πέρα, η UM του ομίλου IPG θα παραμείνει η βασική Media συνεργάτιδα για όλες τις μάρκες που ανήκουν στην McCormick μετά τη νίκη της στο σχετικό spec του 2015 και η Fitzco θα κρατήσει το portfolio της μάρκας μουστάρδας French (ανήκει επίσης στη McCormick).

Τέλος, σύμφωνα με την Kantar Media, η McCormick & Co. ξόδεψε 29 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα media και για όλες τις μάρκες της στις ΗΠΑ το περασμένο έτος και 10 εκατομμύρια δολάρια κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018.
TAGS: Grey, McCormick