To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald’s: Tο 10% του ad spend σε «diverse» εταιρείες

McDonald’s: Tο 10% του ad spend σε «diverse» εταιρείες
Η McDonald's Αμερικής ανακοίνωσε θαρραλέες νέες επενδύσεις για να μεγαλώσει τον αντίκτυπο του marketing της σε ποικιλόμορφους πελάτες, μέλη συνεργείων και κοινότητες.

Τα επόμενα τέσσερα χρόνια η εταιρεία θα επιταχύνει τις επενδύσεις σε ποικιλόμορφες media εταιρείες, εταιρείες παραγωγής και δημιουργούς περιεχομένου.

Η συνολική επένδυση της McDonald's σε ανάλογους συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων μαύρων, ισπανόφωνων, Ασιατών, γυναικών και πλατφορμών LGBTQ ιδιοκτησίας, θα υπερδιπλασιαστεί, φτάνοντας από το 4% στο 10%, της εθνικής διαφημιστικής δαπάνης ανάμεσα στο διάστημα 2021-2024.

Ειδικά όσον αφορά τις ιδιοκτησίες μαύρων, η δαπάνη θα αυξηθεί από το 2% στο 5% το συγκεκριμένο διάστημα. Επιπλέον, η εταιρεία θα δημιουργήσει καινούργιες πολυετείς συμφωνίες με media εταιρείες ιδιοκτησίας ομάδων που συνδέονται με τη διαφορετικότητα.

Παρ’ όλα αυτά, την ίδια ώρα, ο μεγιστάνας των media, Byron Allen, μηνύει τη McDonald’s με την κατηγορία της φυλετικής διάκρισης, ζητώντας 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Συγκεκριμένα, κατηγορεί την εταιρεία για εσκεμμένη διάκριση εναντίον των εταιρειών του, Entertainment Studios και Weather Group, κάνοντας λόγο για ένα «μοτίβο φυλετικών προκαταλήψεων και αρνήσεων να συνάψουν συνεργασία».
TAGS: McDonald's