Με νέα ταυτότητα η La Prairie

Για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 50 χρόνια, η La Prairie παρουσιάζεται με νέο λογότυπο και νέα ταυτότητα. Το επανασχεδιασμένο λογότυπο εμπνέεται από την ελβετική κληρονομιά του οίκου. Το λογότυπο συνοδεύεται από μια ανανεωμένη γραφική ταυτότητα και καμπάνια επικοινωνίας με θέμα «Hold Time in Your Hands» και εμπνεύστηκε από την πρώτη ταυτότητα του Clinique La Prairie τη δεκαετία του 1930.
Διαθέτοντας κομψό σχεδιασμό με βελτιωμένα κεφαλαία γράμματα, η σήμανση της κλινικής Montreux σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας στοιχεία Art Deco, τα οποία ήταν η κύρια σχεδιαστική κίνηση της περιόδου. Το λογότυπο που βασίζεται στην τυπογραφία Helvetica, γνωστή σήμερα ως Helvetica Neue, η οποία χαρακτηρίζει το λογότυπο της εταιρείας από το 1970, συνοδεύεται και από μια νέα σφραγίδα υπογραφής και θα κυκλοφορήσει σε όλα τα προϊόντα La Prairie τους επόμενους μήνες.
«Το λογότυπό μας είναι η αντανάκλαση της ψυχής του La Prairie», ανέφερε σχετικά ο Chief Marketing Officer, Greg Prodromides και πρόσθεσε: «Ασπάζεται τις αξίες και την κληρονομιά του οίκου. Εκφράζει τη μοναδική του ταυτότητα στον κόσμο. Αντιπροσωπεύει ποιοι είμαστε και ποιοι θα είμαστε αύριο».