To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Media αναθεώρηση της Coca-Cola στη Βρετανία

Media αναθεώρηση της Coca-Cola στη Βρετανία
Η Coca-Cola Company προχωράει σε αναθεώρηση του media planning and buying λογαριασμού της στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία.

Η MediaCom του ομίλου WPP θα υπερασπιστεί το δικαίωμα χειρισμού του λογαριασμού, το οποίο κέρδισε πριν από πέντε χρόνια από την Vizeum (του ομίλου Dentsu Aegis), σε μια εποχή που η media δαπάνη της Coke στη συγκεκριμένη περιφέρεια άγγιζε τα 30 εκατομμύρια λίρες.

Η αναθεώρηση, η οποία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, αφορά σε σημαντικά brands του ομίλου τροφίμων και ποτών, όπως τα Coke, Diet Coke, Sprite, Fanta, Oasis και Schweppes. Η εταιρεία που θα αναδειχθεί νικήτρια στον εν εξελίξει διαγωνισμό, θα μπορούσε να επωφεληθεί από πρόσθετες επιχειρηματικές δραστηριότητες στο μέλλον, σε περίπτωση που η Costa Coffee προσχωρήσει στις μάρκες της Coca-Cola.

Σημειώνεται πως ο λογαριασμός των media της Costa βρίσκεται υπό την ευθύνη της Zenith από το 2009, ενώ η συγκεκριμένη σχέση επιβίωσε μετά από πρόσφατη αναθεώρηση.

Εκπρόσωπος της Coca-Cola GB ανέφερε σχετικά: «Συνεργαζόμαστε με μια σειρά διαφορετικών εταιρειών για τις επιχειρήσεις και τα brands μας. Είναι συνηθισμένη πρακτική η αναθεώρηση των συνεργατών μας σε τακτική βάση».

TAGS: Coca Cola