Media buying αναθεώρηση από την βρετανική Κυβέρνηση

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 140 εκατομμυρίων λιρών, media buying λογαριασμού της, με τη διαφάνεια στη digital media εφοδιαστική αλυσίδα να βρίσκεται στην κορυφή της σχετικής ατζέντας.
Ο executive director των Government Communications, Alex Aiken στάθηκε στις επισημάνσεις του chief brand officer της Procter & Gamble, Marc Pritchard, νωρίτερα μέσα στο 2017, πως η digital media εφοδιαστική αλυσίδα είναι "σκοτεινή στην καλύτερη και δόλια στη χειρότερη περίπτωση".
Σε δήλωσή του στο Campaign, ο Aiken ανέφερε πως θέλει η Κυβέρνηση να "παίξει ηγετικό ρόλο στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί διαφημιζόμενοι" και να "επαναφέρει ορισμένη από τη χαμένη εμπιστοσύνη, η οποία θα βοηθήσει τη βιομηχανία να πάει μπροστά".
Σε αυτό το πλαίσιο, το Cabinet Office και η Crown Commercial Service, προανήγγειλαν την αναθεώρηση, η οποία θα ξεκινήσει επίσημα τον Φεβρουάριο του 2018. Σημειώνεται πως η Carat του Dentsu Aegis Network είναι εκείνη που διαχειρίζεται τον λογαριασμό από το 2014, ενώ προηγουμένως υπεύθυνη ήταν η MAC (θυγατρική της Group M του ομίλου WPP), η οποία μάλιστα προσέβαλε νομικά τη διαγωνιστική διαδικασία του έτους εκείνου. Το Cabinet Office αναμένεται να έρθει σε επαφή και με τους έξι μεγάλους ομίλους ενόψει της αναθεώρησης.
Ο executive director των Government Communications, Alex Aiken στάθηκε στις επισημάνσεις του chief brand officer της Procter & Gamble, Marc Pritchard, νωρίτερα μέσα στο 2017, πως η digital media εφοδιαστική αλυσίδα είναι "σκοτεινή στην καλύτερη και δόλια στη χειρότερη περίπτωση".
Σε δήλωσή του στο Campaign, ο Aiken ανέφερε πως θέλει η Κυβέρνηση να "παίξει ηγετικό ρόλο στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί διαφημιζόμενοι" και να "επαναφέρει ορισμένη από τη χαμένη εμπιστοσύνη, η οποία θα βοηθήσει τη βιομηχανία να πάει μπροστά".
Σε αυτό το πλαίσιο, το Cabinet Office και η Crown Commercial Service, προανήγγειλαν την αναθεώρηση, η οποία θα ξεκινήσει επίσημα τον Φεβρουάριο του 2018. Σημειώνεται πως η Carat του Dentsu Aegis Network είναι εκείνη που διαχειρίζεται τον λογαριασμό από το 2014, ενώ προηγουμένως υπεύθυνη ήταν η MAC (θυγατρική της Group M του ομίλου WPP), η οποία μάλιστα προσέβαλε νομικά τη διαγωνιστική διαδικασία του έτους εκείνου. Το Cabinet Office αναμένεται να έρθει σε επαφή και με τους έξι μεγάλους ομίλους ενόψει της αναθεώρησης.