Media Lions Grand Prix για Dove και Mindshare NY

H καμπάνια για την Dove από τη
Mindshare New York κέρδισε
το βραβείο Media Lions Grand
Prix στο φετινό Cannes Lions.
Η καμπάνια, με τίτλο «Dove Real Beauty Redefined for the AI Era», ξεκίνησε πέρυσι ως μέρος της 20χρονης πλατφόρμας «Real Beauty» της Dove. Σε συνεργασία με το Pinterest, οι χρήστες κλήθηκαν να ορίσουν την «Πραγματική Ομορφιά» επιλέγοντας τις δικές τους εικόνες γυναικών και εσωτερικά χαρακτηριστικά ομορφιάς όπως «Γενναία» ή «Δημιουργική». Οι επιλογές τους περιλάμβαναν εξατομικευμένα βίντεο, που αντιπροσώπευαν αυτό που οι εταιρείες ονόμαζαν «το μοναδικό DNA της Πραγματικής Ομορφιάς». Οι χρήστες ενθαρρύνονταν να κάνουν pin τα βίντεό τους σε προσωπικούς πίνακες - αναδιαμορφώνοντας τις ροές τους και επανεκπαιδεύοντας τον αλγόριθμο AI του Pinterest στη διαδικασία. Οι εταιρείες δήλωσαν ότι η προσπάθεια τελικά «εξασφάλισε ότι η τεχνολογία AI παρουσίασε ένα ευρύτερο φάσμα ομορφιάς».
Η Dove, μέσω της πλατφόρμας Real Beauty, έχει δεσμευτεί να καταπολεμά τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς για τις γυναίκες εδώ και δύο δεκαετίες. Tα pins ευθυγραμμίστηκαν με δημοφιλείς όρους αναζήτησης όπως «Υπέροχες Γυναίκες», «Γυναίκες με αυτοπεποίθηση» και «Τέλειο Δέρμα», ενισχύοντας την αποστολή της Dove να γιορτάσει τους διαφορετικούς ορισμούς της ομορφιάς.
Πέρα από το Pinterest, η Dove επέκτεινε το μήνυμά της μέσω μιας καμπάνιας πολλαπλών καναλιών, αξιοποιώντας το OOH, την τηλεόραση, το print, τα social και το βίντεο για να προσεγγίσει τις γυναίκες. Η καμπάνια παρείχε 787 εκατομμύρια εμφανίσεις, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.
Η καμπάνια, με τίτλο «Dove Real Beauty Redefined for the AI Era», ξεκίνησε πέρυσι ως μέρος της 20χρονης πλατφόρμας «Real Beauty» της Dove. Σε συνεργασία με το Pinterest, οι χρήστες κλήθηκαν να ορίσουν την «Πραγματική Ομορφιά» επιλέγοντας τις δικές τους εικόνες γυναικών και εσωτερικά χαρακτηριστικά ομορφιάς όπως «Γενναία» ή «Δημιουργική». Οι επιλογές τους περιλάμβαναν εξατομικευμένα βίντεο, που αντιπροσώπευαν αυτό που οι εταιρείες ονόμαζαν «το μοναδικό DNA της Πραγματικής Ομορφιάς». Οι χρήστες ενθαρρύνονταν να κάνουν pin τα βίντεό τους σε προσωπικούς πίνακες - αναδιαμορφώνοντας τις ροές τους και επανεκπαιδεύοντας τον αλγόριθμο AI του Pinterest στη διαδικασία. Οι εταιρείες δήλωσαν ότι η προσπάθεια τελικά «εξασφάλισε ότι η τεχνολογία AI παρουσίασε ένα ευρύτερο φάσμα ομορφιάς».
Η Dove, μέσω της πλατφόρμας Real Beauty, έχει δεσμευτεί να καταπολεμά τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς για τις γυναίκες εδώ και δύο δεκαετίες. Tα pins ευθυγραμμίστηκαν με δημοφιλείς όρους αναζήτησης όπως «Υπέροχες Γυναίκες», «Γυναίκες με αυτοπεποίθηση» και «Τέλειο Δέρμα», ενισχύοντας την αποστολή της Dove να γιορτάσει τους διαφορετικούς ορισμούς της ομορφιάς.
Πέρα από το Pinterest, η Dove επέκτεινε το μήνυμά της μέσω μιας καμπάνιας πολλαπλών καναλιών, αξιοποιώντας το OOH, την τηλεόραση, το print, τα social και το βίντεο για να προσεγγίσει τις γυναίκες. Η καμπάνια παρείχε 787 εκατομμύρια εμφανίσεις, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.