To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Media spec από τη Lowe's στις ΗΠΑ

Media spec από τη Lowe's στις ΗΠΑ
Η αμερικάνικη retail αλυσίδα προϊόντων και υπηρεσιών βελτίωσης σπιτιού, Lowe's, προχωρά στη πρώτη media αναθεώρησή της μετά το 2005.

Η εξέλιξη αυτή προκύπτει 10 μήνες μετά την προώθηση της VP διαφήμισης, Marci Grebstein στον ρόλο της chief marketing officer. "Στο πλαίσιο της φυσιολογικής ροής των επιχειρήσεών μας, αναθεωρούμε τις σχέσεις με τις συνεργάτιδες εταιρείες, ώστε να διασφαλίσουμε τη μέγιστη απόδοση" ανέφερε εκπρόσωπος της Lowe's και συνέχισε: "Με την ταχεία εξέλιξη του καταναλωτικού και Media περιβάλλοντος, εξερευνούμε νέους τρόπους για να φτάσουμε στους καταναλωτές".

Η διαδικασία αναθεώρησης βρίσκεται ακόμη στα πρώτα της στάδια, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η Lowe's Companies, που αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο home improvement retailer των ΗΠΑ, ξόδεψε πέρσι περί τα 320 εκατομμύρια δολάρια για πληρωμένα media και 162 εκατομμύρια το πρώτο μισό του 2016.

Η τελευταία ανάλογη αναθεώρηση είχε προκύψει το 2005, όταν η Lowe's συγκέντρωσε τους media και creative λογαριασμούς στις OMD και BBDO αντίστοιχα, έπειτα από τις προηγούμενες συνεργασίες με τις McCann και Universal McCann. Η τρέχουσα διαδικασία δεν επηρεάζει τον δημιουργικό λογαριασμό της Lowe's.      
TAGS: Lowe's