To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

MediaCom: Στην κορυφή του WARC Media 100

MediaCom: Στην κορυφή του WARC Media 100
Οι διακρίσεις για τη MediaCom συνεχίζονται, καθώς βρέθηκε στην κορυφή της λίστας WARC Media
100 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Η MediaCom ανακηρύχθηκε Agency Network of the Year, ενώ η MediaCom Israel ανακηρύχθηκε
named Agency of the Year. Επιπλέον, η καμπάνια της MediaCom Israel με τον τίτλο «I don't roll on Shabbos» για τη Gillette ανακηρύχθηκε η πιο πολυβραβευμένη καμπάνια στον κόσμο.

Τρεις θυγατρικές της MediaCom βρίσκονται ανάμεσα στα 10 πρώτα agencies και πιο συγκεκριμένα τo
γραφείo του Δικτύου στο Ισραήλ, που κατέλαβε την πρώτη θέση, το γραφείο στη Μεγάλη Βρετανία, που κατέλαβε την 5η, και το γραφείο του Μεξικού, που βρίσκεται στην 6η θέση. Επίσης, έξι ακόμα βρίσκονται στο top 50.

Παράλληλα, 16 καμπάνιες της MediaCom βρίσκονται ανάμεσα στις 100 κορυφαίες, από τις οποίες οι τρεις βρίσκονται στο top 10. Πρόκειται για τις "I don't roll on Shabbos", που κατέλαβε την πρώτη θέση
και δημιουργήθηκε από τη MediaCom Israel για τη Gilette της Procter&Gamble. Ακολουθεί η καμπάνια με τίτλο «Lo Chingon esta aqui» της MediaCom Mexico για τη ζυθοποιία Cerveza Victoria, που βρίσκεται στο νούμερο 3, ενώ στο νούμερο οκτώ βρίσκεται το «Babyface», που δημιουργήθηκε από τη MediaCom Israel και πάλι για τη Gilette.
TAGS: MediaCom