MediaCom: Συνεργάζεται με την Ozone Project

Η MediaCom συνεργάζεται με την πλατφόρμα διαφήμισης των brands, The
Ozone Project, για την παραγωγή διαφημίσεων για κινητά για τους πελάτες
της σε όλο το χαρτοφυλάκιο της Ozone, το οποίο περιλαμβάνει τις News
UK, The Guardian και Reach. Η ενέργεια που αφορά τα κινητά, ονομάζεται
Ozone Stories και δανείζεται τη μορφή Stories του Instagram. Όταν οι χρήστες πατήσουν στη διαφήμιση, αυτή θα επεκταθεί σε πλήρη οθόνη, αλλά θα
επιτρέπει στους χρήστες να παραμείνουν στον ιστότοπο του εκδότη.
Η ιδέα πίσω από την ενέργεια, που υποστηρίζεται από το Stories+, είναι η προώθηση μηνυμάτων πολλαπλών καρέ δίπλα σε ποιοτικό περιεχόμενο. Αρχικά, η MediaCom θα επικεντρωθεί στην παροχή αυτής της υπηρεσίας σε ειδικούς πελάτες της, αλλά ο Digital Senior Associate Director της MediaCom, Nick Carter, δήλωσε ότι «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η συναρπαστική νέα μορφή θα έχει σύντομα ζήτηση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο πελατών μας» και πρόσθεσε: «Πάντα αναζητούμε τρόπους για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κοιτάξουν πέρα από τα παραδοσιακά όρια και να ανακαλύψουν νέες ιδέες. Το λανσάρισμα του Ozone Stories είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τους καταναλωτές με έναν πλούσιο, με γνώμονα το περιεχόμενο και με γνώμονα την ποιότητα, τρόπο».
Η ιδέα πίσω από την ενέργεια, που υποστηρίζεται από το Stories+, είναι η προώθηση μηνυμάτων πολλαπλών καρέ δίπλα σε ποιοτικό περιεχόμενο. Αρχικά, η MediaCom θα επικεντρωθεί στην παροχή αυτής της υπηρεσίας σε ειδικούς πελάτες της, αλλά ο Digital Senior Associate Director της MediaCom, Nick Carter, δήλωσε ότι «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η συναρπαστική νέα μορφή θα έχει σύντομα ζήτηση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο πελατών μας» και πρόσθεσε: «Πάντα αναζητούμε τρόπους για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κοιτάξουν πέρα από τα παραδοσιακά όρια και να ανακαλύψουν νέες ιδέες. Το λανσάρισμα του Ozone Stories είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τους καταναλωτές με έναν πλούσιο, με γνώμονα το περιεχόμενο και με γνώμονα την ποιότητα, τρόπο».