To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στην ιστορία» η Amazon

«Μεγαλύτερος διαφημιζόμενος  στην ιστορία» η Amazon
Η Amazon είναι πιθανό να είναι «ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στην ιστορία», αφού η ετήσια έκθεση της εταιρείας έδειξε ότι αύξησε τις διαφημιστικές επενδύσει της στα 16,9 δισ. δολάρια το 2021. Ο γίγαντας του e-commerce ανέφερε ότι «το κόστος διαφήμισης και άλλων προωθητικών δαπανών των προϊόντων και των υπηρεσιών μας ανέβηκε σε 6 δισ. δολάρια, ή 55%».
Οι καθαρές πωλήσεις της Amazon αυξήθηκαν σταθερά κατά τη διάρκεια της πανδημίας από 280,5 δισ. δολάρια το 2019 σε 386 δισ. δολάρια το 2020 και 470 δισ. δολάρια το 2021. Η ετήσια έκθεση της εταιρείας ανέφερε συγκεκριμένα: «Κατευθύνουμε τους πελάτες στα καταστήματά μας κυρίως μέσω μιας σειράς καναλιών μάρκετινγκ, όπως η χρηματοδοτούμενη αναζήτηση, η κοινωνική και διαδικτυακή διαφήμιση, η τηλεοπτική διαφήμιση και άλλες πρωτοβουλίες». Η επένδυση της εταιρείας στη διαφήμιση ξεπερνά κατά πολύ τους γίγαντες καταναλωτικών αγαθών, όπως η Procter & Gamble και η Unilever, που ήταν οι κορυφαίοι διαφημιζόμενοι στον κόσμο, καθώς και άλλους ανταγωνιστές τεχνολογίας με μεγάλες δαπάνες, όπως η ιδιοκτήτρια της Google, Alphabet. Αυτές οι τρεις εταιρείες ξοδεύουν περίπου 8 δισ .δολάρια η καθεμιά σε διαφημιστικά έξοδα, το ήμισυ δηλαδή των δαπανών της Amazon.
TAGS: Amazon