To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mercedes-Benz USA: Νέα Επικεφαλής Marketing

Mercedes-Benz USA: Νέα Επικεφαλής Marketing
Η Mercedes-Benz USA όρισε τη Melody Lee, πρώην στέλεχος της Cadillac, ως νέα επικεφαλής marketing. H Lee αναλαμβάνει τον νέο της ρόλο την 1η Ιουλίου και θα έχει άμεσο προϊστάμενό της τον Dimitri Psillakis, επικεφαλής marketing και πωλήσεων της Mercedes-Benz Cars North America και διευθύνοντα σύμβουλο της MBUSA.
Ο προηγούμενος CMO, ο Drew Slaven, αποχώρησε νωρίτερα φέτος. Η Lee υπηρέτησε δύο εκτελεστικούς ρόλους στην Cadillac, συμπεριλαμβανομέ - νων της global brand director του BOOK by Cadillac και της διευθύντριας του brand marketing, κατά τη διάρκεια της εξαετούς θητείας της. Πιο πρόσφατα συνεργαζόταν με την παγκόσμια εταιρεία design MillerKnoll, όπου διετέλεσε ανώτερη αντιπρόεδρος του παγκόσμιου brand marketing και προϊόντων, υπεύθυνη για το brand strategy στα προϊόντα, τα κανάλια και το κοινό της Herman Miller και της Knoll.
Πριν από τη MillerKnoll, η Lee ήταν παγκόσμια CEO της εταιρείας επικοινωνιών και σχεδιασμού Camron και αντιπρόεδρος για την ανάπτυξη του beauty brand Shiseido. H Lee έχει υπάρξει επίσης εκτελεστική αντιπρόεδρος στο pr agency Hill+Knowlton Strategies. H Lee θα αντικαταστήσει τον Drew Slaven , επί χρόνια επικεφαλής marketing στην Mercedes - Benz  USA και πρώην προσωρινός CEO, που αποχώρησε από την εταιρεία τον Φεβρουάριο.