Mercedes-Benz USA: Νέα Επικεφαλής Marketing
Η Mercedes-Benz USA όρισε τη
Melody Lee, πρώην στέλεχος
της Cadillac, ως νέα επικεφαλής
marketing. H Lee αναλαμβάνει
τον νέο της ρόλο την 1η Ιουλίου
και θα έχει άμεσο προϊστάμενό
της τον Dimitri Psillakis, επικεφαλής marketing και πωλήσεων της Mercedes-Benz Cars
North America και διευθύνοντα
σύμβουλο της MBUSA.
Ο προηγούμενος CMO, ο Drew Slaven, αποχώρησε νωρίτερα φέτος. Η Lee υπηρέτησε δύο εκτελεστικούς ρόλους στην Cadillac, συμπεριλαμβανομέ - νων της global brand director του BOOK by Cadillac και της διευθύντριας του brand marketing, κατά τη διάρκεια της εξαετούς θητείας της. Πιο πρόσφατα συνεργαζόταν με την παγκόσμια εταιρεία design MillerKnoll, όπου διετέλεσε ανώτερη αντιπρόεδρος του παγκόσμιου brand marketing και προϊόντων, υπεύθυνη για το brand strategy στα προϊόντα, τα κανάλια και το κοινό της Herman Miller και της Knoll.
Πριν από τη MillerKnoll, η Lee ήταν παγκόσμια CEO της εταιρείας επικοινωνιών και σχεδιασμού Camron και αντιπρόεδρος για την ανάπτυξη του beauty brand Shiseido. H Lee έχει υπάρξει επίσης εκτελεστική αντιπρόεδρος στο pr agency Hill+Knowlton Strategies. H Lee θα αντικαταστήσει τον Drew Slaven , επί χρόνια επικεφαλής marketing στην Mercedes - Benz USA και πρώην προσωρινός CEO, που αποχώρησε από την εταιρεία τον Φεβρουάριο.
Ο προηγούμενος CMO, ο Drew Slaven, αποχώρησε νωρίτερα φέτος. Η Lee υπηρέτησε δύο εκτελεστικούς ρόλους στην Cadillac, συμπεριλαμβανομέ - νων της global brand director του BOOK by Cadillac και της διευθύντριας του brand marketing, κατά τη διάρκεια της εξαετούς θητείας της. Πιο πρόσφατα συνεργαζόταν με την παγκόσμια εταιρεία design MillerKnoll, όπου διετέλεσε ανώτερη αντιπρόεδρος του παγκόσμιου brand marketing και προϊόντων, υπεύθυνη για το brand strategy στα προϊόντα, τα κανάλια και το κοινό της Herman Miller και της Knoll.
Πριν από τη MillerKnoll, η Lee ήταν παγκόσμια CEO της εταιρείας επικοινωνιών και σχεδιασμού Camron και αντιπρόεδρος για την ανάπτυξη του beauty brand Shiseido. H Lee έχει υπάρξει επίσης εκτελεστική αντιπρόεδρος στο pr agency Hill+Knowlton Strategies. H Lee θα αντικαταστήσει τον Drew Slaven , επί χρόνια επικεφαλής marketing στην Mercedes - Benz USA και πρώην προσωρινός CEO, που αποχώρησε από την εταιρεία τον Φεβρουάριο.