Mestercard: Παγκόσμια χορηγία σε τίτλο esport

Η Mastercard έχει ρίξει το βάρος της πάνω σε έναν από τους μεγαλύτερους τίτλους esport στον κόσμο, με μια πολυετή χορηγική συνεργασία με το League of Legends.
Η τριετής συμφωνία αντιπροσωπεύει την πρώτη παγκόσμια χορηγία για τον franchise τίτλο που ανήκει στη Riot Games. Άλλοι μεγάλοι χορηγοί του game είναι οι Mercedes-Benz, Doritos, Acer, L'Oréal, Gillette και Adidas, ωστόσο συμμετέχουν μόνο στα τουρνουά League of Legends και σε ομάδες σε περιφερειακό επίπεδο.
Η συμφωνία με τη Mastercard αφορά σε τρία από τα ετήσια παγκόσμια πρωταθλήματα του League of Legends - το Mid-Season Invitational, το All-Star Event και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Οικονομικές λεπτομέρειες για το ύψος της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστές.
Ο chief marketing and communications officer της Mastercard, Raja Rajamannar, δήλωσε σχετικά: "Τα Esports αποτελούν ένα φαινόμενο που συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, με οπαδούς που μπορούν να ανταγωνιστούν αυτούς οποιασδήποτε μεγάλης αθλητικής εκδήλωσης".
Σημειώνεται πως η μάρκα οικονομικών υπηρεσιών θα ενεργήσει ως συνεργάτης των υπηρεσιών πληρωμών στο League of Legends παγκοσμίως, ενώ θα προσκαλέσει τους οπαδούς να συμμετάσχουν σε διάφορες εκδηλώσεις, στο πλαίσιο της καμπάνιας "Priceless".
Η τριετής συμφωνία αντιπροσωπεύει την πρώτη παγκόσμια χορηγία για τον franchise τίτλο που ανήκει στη Riot Games. Άλλοι μεγάλοι χορηγοί του game είναι οι Mercedes-Benz, Doritos, Acer, L'Oréal, Gillette και Adidas, ωστόσο συμμετέχουν μόνο στα τουρνουά League of Legends και σε ομάδες σε περιφερειακό επίπεδο.
Η συμφωνία με τη Mastercard αφορά σε τρία από τα ετήσια παγκόσμια πρωταθλήματα του League of Legends - το Mid-Season Invitational, το All-Star Event και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Οικονομικές λεπτομέρειες για το ύψος της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστές.
Ο chief marketing and communications officer της Mastercard, Raja Rajamannar, δήλωσε σχετικά: "Τα Esports αποτελούν ένα φαινόμενο που συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, με οπαδούς που μπορούν να ανταγωνιστούν αυτούς οποιασδήποτε μεγάλης αθλητικής εκδήλωσης".
Σημειώνεται πως η μάρκα οικονομικών υπηρεσιών θα ενεργήσει ως συνεργάτης των υπηρεσιών πληρωμών στο League of Legends παγκοσμίως, ενώ θα προσκαλέσει τους οπαδούς να συμμετάσχουν σε διάφορες εκδηλώσεις, στο πλαίσιο της καμπάνιας "Priceless".