Meta: Απαγορεύει τη χρήση ΑΙ σε πολιτικές διαφημίσεις
Ένα μήνα μετά την κυκλοφορία
διαφόρων εργαλείων τεχνητής
νοημοσύνης, η Meta απαγορεύει
στους πολιτικούς διαφημιζόμενους και σε άλλες κατηγορίες διαφημιζόμενων να χρησιμοποιούν
τα ΑΙ εργαλεία για τις πολιτικές
καμπάνιες, λόγω ανησυχιών ότι
θα ενταθεί η προεκλογική παραπληροφόρηση.
«Καθώς συνεχίζουμε
να δοκιμάζουμε νέα
εργαλεία δημιουργίας διαφημίσεων με
Generative AI στο
Ads Manager, οι διαφημιζόμενοι που πραγματοποιούν
καμπάνιες για στέγαση, απασχόληση,
κοινωνικά θέματα, εκλογές ή πολιτικές
που σχετίζονται με υγεία, φαρμακευτικά προϊόντα ή οικονομικές υπηρεσίες,
δεν τους επιτρέπεται επί του παρόντος
να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της
Generative AI», ανέφερε η εταιρεία
σε ένα σημείωμα που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα 6/11.
Η Meta διεύρυνε πρόσφατα την πρόσβαση των διαφημιζόμενων σε διαφημιστικά εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν αυτόματα φόντο εικόνας και αντίγραφο διαφημίσεων σε μηνύματα κειμένου, και τώρα θέλει να «κατανοήσει καλύτερα τους πιθανούς κινδύνους και να δημιουργήσει τις σωστές διασφαλίσεις για τη χρήση του Generative AI στις διαφημίσεις», ειδικά σε σχέση με «ευαίσθητα θέματα». Και άλλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν λάβει πρόσφατα μέτρα για τον περιορισμό των πιθανών «παγίδων» του πολιτικού λόγου που επηρεάζεται από την τεχνητή νοημοσύνη. Το TikTok και το Snapchat έχουν απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες τους, ενώ η Google κατασκεύασε μια λίστα με «λέξεις-κλειδιά» που δεν θα είναι συμβατές με τα δημιουργικά διαφημιστικά εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης.
Η Meta διεύρυνε πρόσφατα την πρόσβαση των διαφημιζόμενων σε διαφημιστικά εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν αυτόματα φόντο εικόνας και αντίγραφο διαφημίσεων σε μηνύματα κειμένου, και τώρα θέλει να «κατανοήσει καλύτερα τους πιθανούς κινδύνους και να δημιουργήσει τις σωστές διασφαλίσεις για τη χρήση του Generative AI στις διαφημίσεις», ειδικά σε σχέση με «ευαίσθητα θέματα». Και άλλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν λάβει πρόσφατα μέτρα για τον περιορισμό των πιθανών «παγίδων» του πολιτικού λόγου που επηρεάζεται από την τεχνητή νοημοσύνη. Το TikTok και το Snapchat έχουν απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες τους, ενώ η Google κατασκεύασε μια λίστα με «λέξεις-κλειδιά» που δεν θα είναι συμβατές με τα δημιουργικά διαφημιστικά εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης.