Meta: Επεκτείνει ΑΙ εργαλείο για βελτιστοποίηση καμπανιών
Μέρες αφότου ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg τόνισε
την αυξημένη επένδυση της Meta στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη
(GAI), η εταιρεία ανακοινώνει την επέκταση του αυτοματοποιημένου
«Advantage», που στοχεύει στις βελτιστοποιήσεις καμπάνιας μέσω του
API marketing της Meta.
«Από τις 23 Ιανουαρίου, οι καμπάνιες που έχουν βελτιστοποιηθεί για εμφανίσεις, προβολές βίντεο, προσέγγιση χρηστών, αφοσίωση ή αύξηση ανάκλησης διαφημίσεων, θα έχουν πλέον την επιλογή συμμετοχής στη λεπτομερή στόχευση Advantage», έγραψε η εταιρεία σε σχετική ανάρτηση. «Οι καμπάνιες που έχουν βελτιστοποιηθεί για δυνητικούς πελάτες θα έχουν αυτόματη λεπτομερή στόχευση Advantage με την επιλογή εξαίρεσης, ενώ οι καμπάνιες που έχουν βελτιστοποιηθεί για κλικ σε σύνδεσμο ή προβολές σελίδας προορισμού, θα έχουν αυτόματη λεπτομερή στόχευση Advantage χωρίς επιλογή εξαίρεσης».
Η λεπτομερής στόχευση Advantage περιλαμβάνεται στη σουίτα προϊόντων Advantage της Meta, η οποία αξιοποιεί τον αυτοματισμό και την τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης, για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.
«Από τις 23 Ιανουαρίου, οι καμπάνιες που έχουν βελτιστοποιηθεί για εμφανίσεις, προβολές βίντεο, προσέγγιση χρηστών, αφοσίωση ή αύξηση ανάκλησης διαφημίσεων, θα έχουν πλέον την επιλογή συμμετοχής στη λεπτομερή στόχευση Advantage», έγραψε η εταιρεία σε σχετική ανάρτηση. «Οι καμπάνιες που έχουν βελτιστοποιηθεί για δυνητικούς πελάτες θα έχουν αυτόματη λεπτομερή στόχευση Advantage με την επιλογή εξαίρεσης, ενώ οι καμπάνιες που έχουν βελτιστοποιηθεί για κλικ σε σύνδεσμο ή προβολές σελίδας προορισμού, θα έχουν αυτόματη λεπτομερή στόχευση Advantage χωρίς επιλογή εξαίρεσης».
Η λεπτομερής στόχευση Advantage περιλαμβάνεται στη σουίτα προϊόντων Advantage της Meta, η οποία αξιοποιεί τον αυτοματισμό και την τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης, για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.