To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Meta: Επένδυση δισεκατομμυρίων στη RAY-BAN;

Meta: Επένδυση δισεκατομμυρίων στη RAY-BAN;
Η Meta Platforms βρίσκεται σε συζητήσεις για την ανάληψη μειοψηφικού μεριδίου στη Ray-Ban, καθώς η εταιρεία θέλει να επενδύσει περισσότερα στην ανάπτυξη έξυπνων γυαλιών. Η Meta, η οποία έχει ήδη συνεργαστεί με την EssilorLuxottica SA για τη δημιουργία των έξυπνων γυαλιών Ray Ban-Meta, εξετάζει να αποκτήσει μερίδιο έως και 5% του ομίλου γυαλιών πολυτελείας και κατασκευαστή των Ray-Ban, το οποίο θα αποτιμάται σε περίπου 4,5 δισ. ευρώ (4,9 δισ. δολάρια), σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τις συζητήσεις.
Ωστόσο, τονίζουν ότι δεν υπάρχει καμιά εγγύηση ότι θα πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε επένδυση. Αναλαμβάνοντας μερίδιο στην EssilorLuxottica, η Meta θα επιδιώξει να ενισχύσει τη συνεργασία της με τη μεγαλύτερη εταιρεία γυαλιών στον κόσμο. Η εταιρεία, όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, εξερευνούν τη χρήση εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, για να προσφέρουν ακόμα πιο καινοτόμους εμπειρίες στους χρήστες τους.