Meta: Λανσάρει νέα διαφημιστικά εργαλεία για δημιουργούς

Η Meta ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει τις "Trending Ads" σε Reels,
καθώς και νέες λύσεις μάρκετινγκ
για τους creators στο Facebook
και το Instagram, αλλά και την
προσθήκη video διαφημίσεων
στο Threads. Oι
Reels Trending
Ads είναι ένα νέο
προϊόν στόχευσης
περιεχομένου που
έχει σχεδιαστεί για
να «προβάλλει διαφημίσεις αμέσως μετά τα πιο
δημοφιλή, ελκυστικά Reels που
δημιουργούνται από δημιουργούς σε όλες τις πλατφόρμες της
Meta», σύμφωνα με την εταιρεία.
Όπως και με τη σουίτα διαφημίσεων "Pulse" του TikTok, «οι μάρκες
μπορούν να επιλέξουν να προβάλλουν
τις διαφημίσεις τους δίπλα σε κορυφαία δημοφιλή Reels ή σε δημοφιλή
θέματα όπως ομορφιά, αθλητισμός
και άλλα σημαντικά θέματα περιεχομένου στο μέλλον», εξηγεί η Meta.
Η Meta αναφέρει ότι οι διαφημιζόμενοι ζητούν συνεχώς περαιτέρω πρόσβαση σε πληροφορίες και τάσεις σε πραγματικό χρόνο (όπως π.χ. «ανοιξιάτικα νύχια» ή «φεστιβαλικές νύχτες»), επομένως η εταιρεία έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει τις "Trends" στο Creator Marketplace του Instagram, προκειμένου να βοηθούν τις επιχειρήσεις να δημιουργούν πολιτισμικά σχετικό περιεχόμενο για τις διαφημιστικές καμπάνιες τους.
Η Meta αναφέρει ότι οι διαφημιζόμενοι ζητούν συνεχώς περαιτέρω πρόσβαση σε πληροφορίες και τάσεις σε πραγματικό χρόνο (όπως π.χ. «ανοιξιάτικα νύχια» ή «φεστιβαλικές νύχτες»), επομένως η εταιρεία έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει τις "Trends" στο Creator Marketplace του Instagram, προκειμένου να βοηθούν τις επιχειρήσεις να δημιουργούν πολιτισμικά σχετικό περιεχόμενο για τις διαφημιστικές καμπάνιες τους.